logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Skanska dla bezpieczeństwa dzieci
30.06.2016
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Skanska dla bezpieczeństwa dzieci



Skanska podsumowała ósmą edycję kampanii społeczno-edukacyjnej „Bezpieczni w pobliżu budowy”. W ramach akcji odwiedza szkoły w pobliżu prowadzonych przez siebie budów, wystawiając przedstawienie teatralne będące jednocześnie lekcją bezpieczeństwa. 

W roku szkolnym 2015/2016 bajkowi bohaterowie odwiedzili placówki edukacyjne w dużych miastach (Warszawa, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Bydgoszcz, Łódź, Tomaszów Mazowiecki, Gorzów Wlkp., Białystok, Rzeszów, Chorzów, Włocławek), jak i mniejszych, jak np. Brodnica, Chrzanów, Biłgoraj, Sucha Beskidzka, Ruda, Jabłowo, Puszczykowo, Sochaczew czy Muchówka. Spotkali się z 27 tys. dzieci w ponad 100 szkołach.

Od 2008 roku Skanska edukuje i wyposaża najmłodszych w elementy odblaskowe. Według danych Komendy Głównej Policji w 2015 r. miało miejsce 32 967 wypadków drogowych, w których 48 dzieci w wieku 7-14 lat poniosło śmierć, a 2 195 odniosło obrażenia. Najczęstsze przyczyny wypadków to: nieostrożne wejście na jezdnię, przekraczanie jezdni w miejscu niedozwolonym oraz wejście na jezdnię na czerwonym świetle. 

W tym roku Skanska rozpoczęła edukację najmłodszych również w zakresie zasad bezpieczeństwa w domu. Oglądając perypetie Pani Jadwigi Nieład-Niedbały oraz jej sąsiada, Pana Tomasza Miarki, dzieci dowiadują się, jakie są możliwe źródła wypadków w domu i jak im zapobiegać, dlaczego mokra podłoga w łazience może być niebezpieczna, po co wietrzyć mieszkanie, dlaczego napoje powinniśmy pić tylko ze szklanki i co robić, kiedy ktoś obcy puka do drzwi. Bohaterowie akcji pokazują  również jak udzielać pierwszej pomocy i jak wezwać pogotowie czy straż pożarną.

 








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek