logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  30.06.2016

Skanska dla bezpieczeństwa dzieci



Skanska podsumowała ósmą edycję kampanii społeczno-edukacyjnej „Bezpieczni w pobliżu budowy”. W ramach akcji odwiedza szkoły w pobliżu prowadzonych przez siebie budów, wystawiając przedstawienie teatralne będące jednocześnie lekcją bezpieczeństwa. 

W roku szkolnym 2015/2016 bajkowi bohaterowie odwiedzili placówki edukacyjne w dużych miastach (Warszawa, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Bydgoszcz, Łódź, Tomaszów Mazowiecki, Gorzów Wlkp., Białystok, Rzeszów, Chorzów, Włocławek), jak i mniejszych, jak np. Brodnica, Chrzanów, Biłgoraj, Sucha Beskidzka, Ruda, Jabłowo, Puszczykowo, Sochaczew czy Muchówka. Spotkali się z 27 tys. dzieci w ponad 100 szkołach.

Od 2008 roku Skanska edukuje i wyposaża najmłodszych w elementy odblaskowe. Według danych Komendy Głównej Policji w 2015 r. miało miejsce 32 967 wypadków drogowych, w których 48 dzieci w wieku 7-14 lat poniosło śmierć, a 2 195 odniosło obrażenia. Najczęstsze przyczyny wypadków to: nieostrożne wejście na jezdnię, przekraczanie jezdni w miejscu niedozwolonym oraz wejście na jezdnię na czerwonym świetle. 

W tym roku Skanska rozpoczęła edukację najmłodszych również w zakresie zasad bezpieczeństwa w domu. Oglądając perypetie Pani Jadwigi Nieład-Niedbały oraz jej sąsiada, Pana Tomasza Miarki, dzieci dowiadują się, jakie są możliwe źródła wypadków w domu i jak im zapobiegać, dlaczego mokra podłoga w łazience może być niebezpieczna, po co wietrzyć mieszkanie, dlaczego napoje powinniśmy pić tylko ze szklanki i co robić, kiedy ktoś obcy puka do drzwi. Bohaterowie akcji pokazują  również jak udzielać pierwszej pomocy i jak wezwać pogotowie czy straż pożarną.

 


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


  • 16.02.2023

    LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek