logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  20.12.2013

Siła kobiet z Pantene

Your browser does not support the video tag.


Marka Pantene podejmuje walkę ze stereotypami na temat płci panującymi w miejscach pracy. Kampania ma na celu zmotywowanie kobiet do pełnego wykorzystania swojego potencjału.

Filipiński oddział marki opublikował film ukazujący problem panujących w miejscach pracy stereotypów na temat płci. W ciągu niewiele ponad miesiąca od premiery film osiągnął ponad 9 milionów odsłon, był też szeroko komentowany przez internautów z całego świata. 60–sekundowe nagranie pokazuje podwójne standardy stosowane wobec płci w miejscach pracy. Inspiracją do jego stworzenia było wciąż funkcjonujące w kulturze filipińskiej przekonanie, że kobiety nie powinny być zbyt  asertywne i  wykazywać  zbyt wiele silnej woli, w realizowaniu wyznaczonych przez siebie celów.

Marka Pantene przeprowadziła na Filipinach badania, których wynik był dla nas zaskoczeniem. Okazało się bowiem, że aż 70% mężczyzn nadal uważa, że kobiety nie powinny okazywać siły swojej osobowości, aby zyskać powszechną akceptację – wyjaśnił Anthony Davey, wiceprezes Hair Care & Colour Asia.

Powstałe na Filipinach nagranie stało się początkiem dyskusji, która odbiła się szerokim echem poza granicami kraju. Film stawia bowiem odważne pytania takie jak chociażby to: „Dlaczego on jest nazywany dobrym liderem, podczas gdy ją postrzega się jako apodyktyczną szefową?”. Film porusza newralgiczne kwestie, ponieważ większość osób nie zdaje sobie sprawy z niesprawiedliwego osądzania innych. Nagranie pokazuje znaczenie tych nieuświadomionych zachowań – dodał Davey.

Aby naświetlić problem nierównego traktowania płci, marka Pantene zainicjowała globalną kampanię „#ShineStrong”, mającą na celu uświadomienie wszystkim istnienia stereotypów i niesprawiedliwych osądów związanych z płcią. Kampania ma zachęcać kobiety do przyłączenia się do ruchu oraz dzielenia się swoimi historiami wpisującymi się w ideę akcji.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 30.05.2023

    Stare zwierzęta hodowlane


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


  • 19.05.2023

    Rusza kolejna edycja kampanii „Z Kujawskim pomagamy pszczołom”


  • 11.05.2023

    Koniec „charytatywnych nakrętek”


  • 21.04.2023

    Jak nie zmarnować szansy na Effie


  • 17.04.2023

    Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek