4 października startuje akcja „Reklamo, oddaj krew” agencji reklamowej Wizard. Udział w niej mogą wziąć wszystkie firmy związane z branżą reklamową: agencje, domy mediowe, media branżowe itd. Celem akcji („Nie przelewajmy krwi w walce o budżety. Oddajmy ją potrzebującym”) jest uzupełnienie rezerw krwi w szpitalach.
Akcja ma zachęcać do oddania krwi – we własnym zakresie. Firmy mogą zorganizować dzień oddawania krwi, można udać się też indywidualnie do stacji krwiodawstwa.
Do 29 października organizatorzy inicjatywy będą zbierać informacje o krwiodawcach i ilości oddanej krwi. Zamieszczą je na stronie akcji – z wyszczególnieniem firm, które za udział w przedsięwzięciu otrzymają dyplom. Nagrody nie są przewidziane. Oddawanie krwi jest honorowe i dobrowolne.
M. Czerepak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
04.05.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw