Nowa polska marka odzieżowa SIC!, która właśnie wchodzi na rynek, część zysku ze sprzedaży będzie przeznaczać na program dożywiania dzieci w Polsce i na świecie – Pajacyk, prowadzony przez Polską Akcję Humanitarną.
Za każdą kupioną rzecz SIC! przekazuje równowartość trzech ciepłych posiłków na program. W ramach programu Pajacyk dożywiane są dzieci w polskich szkołach i świetlicach. Polska Akcja Humanitarna realizuje akcję od 1998 roku. Od 2011 roku Pajacyk działa również poza Polską, zapewniając dostęp do żywności w regionach świata, gdzie panuje ubóstwo lub toczą się wojny i trwałe konflikty zbrojne. Do tej pory Pajacyk, obok polskich stołówek, dotarł także do dzieci i ich rodzin w Somalii, Sudanie Południowym i Syrii.
Od lat zawodowo zajmuję się społeczną odpowiedzialnością biznesu. Kupując produkty, staram się głosować portfelem w sklepie na te, które mają pozytywny wpływ na otoczenie. W przypadku produktów spożywczych nie jest trudno znaleźć takie, w których procesie produkcji wzięto pod uwagę cały łańcuch wartości, a ich zakup przyczynia się do realizacji celów społecznych. Nie jest łatwo znaleźć podobne produkty w branży odzieżowej. Postanowiłyśmy to zmienić – komentuje Marta Szymborska, współwłaścicielka firmy SIC!.
Chcemy pokazać naszym klientkom, że kupowanie nie musi oznaczać przyjemności tylko dla nas samych, ale też zmienić świat. W przypadku zakupów w sklepie sicfashion.zone zakupy mają też drugi, społecznie odpowiedzialny wymiar. Można zatem powiedzieć, że zakupoholizm w tym przypadku jest zdrowy – komentuje Anna Nowakowska, projektantka odzieży, współwłaścicielka marki.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.06.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku