Nowa polska marka odzieżowa SIC!, która właśnie wchodzi na rynek, część zysku ze sprzedaży będzie przeznaczać na program dożywiania dzieci w Polsce i na świecie – Pajacyk, prowadzony przez Polską Akcję Humanitarną.
Za każdą kupioną rzecz SIC! przekazuje równowartość trzech ciepłych posiłków na program. W ramach programu Pajacyk dożywiane są dzieci w polskich szkołach i świetlicach. Polska Akcja Humanitarna realizuje akcję od 1998 roku. Od 2011 roku Pajacyk działa również poza Polską, zapewniając dostęp do żywności w regionach świata, gdzie panuje ubóstwo lub toczą się wojny i trwałe konflikty zbrojne. Do tej pory Pajacyk, obok polskich stołówek, dotarł także do dzieci i ich rodzin w Somalii, Sudanie Południowym i Syrii.
Od lat zawodowo zajmuję się społeczną odpowiedzialnością biznesu. Kupując produkty, staram się głosować portfelem w sklepie na te, które mają pozytywny wpływ na otoczenie. W przypadku produktów spożywczych nie jest trudno znaleźć takie, w których procesie produkcji wzięto pod uwagę cały łańcuch wartości, a ich zakup przyczynia się do realizacji celów społecznych. Nie jest łatwo znaleźć podobne produkty w branży odzieżowej. Postanowiłyśmy to zmienić – komentuje Marta Szymborska, współwłaścicielka firmy SIC!.
Chcemy pokazać naszym klientkom, że kupowanie nie musi oznaczać przyjemności tylko dla nas samych, ale też zmienić świat. W przypadku zakupów w sklepie sicfashion.zone zakupy mają też drugi, społecznie odpowiedzialny wymiar. Można zatem powiedzieć, że zakupoholizm w tym przypadku jest zdrowy – komentuje Anna Nowakowska, projektantka odzieży, współwłaścicielka marki.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO