Nowa polska marka odzieżowa SIC!, która właśnie wchodzi na rynek, część zysku ze sprzedaży będzie przeznaczać na program dożywiania dzieci w Polsce i na świecie – Pajacyk, prowadzony przez Polską Akcję Humanitarną.
Za każdą kupioną rzecz SIC! przekazuje równowartość trzech ciepłych posiłków na program. W ramach programu Pajacyk dożywiane są dzieci w polskich szkołach i świetlicach. Polska Akcja Humanitarna realizuje akcję od 1998 roku. Od 2011 roku Pajacyk działa również poza Polską, zapewniając dostęp do żywności w regionach świata, gdzie panuje ubóstwo lub toczą się wojny i trwałe konflikty zbrojne. Do tej pory Pajacyk, obok polskich stołówek, dotarł także do dzieci i ich rodzin w Somalii, Sudanie Południowym i Syrii.
Od lat zawodowo zajmuję się społeczną odpowiedzialnością biznesu. Kupując produkty, staram się głosować portfelem w sklepie na te, które mają pozytywny wpływ na otoczenie. W przypadku produktów spożywczych nie jest trudno znaleźć takie, w których procesie produkcji wzięto pod uwagę cały łańcuch wartości, a ich zakup przyczynia się do realizacji celów społecznych. Nie jest łatwo znaleźć podobne produkty w branży odzieżowej. Postanowiłyśmy to zmienić – komentuje Marta Szymborska, współwłaścicielka firmy SIC!.
Chcemy pokazać naszym klientkom, że kupowanie nie musi oznaczać przyjemności tylko dla nas samych, ale też zmienić świat. W przypadku zakupów w sklepie sicfashion.zone zakupy mają też drugi, społecznie odpowiedzialny wymiar. Można zatem powiedzieć, że zakupoholizm w tym przypadku jest zdrowy – komentuje Anna Nowakowska, projektantka odzieży, współwłaścicielka marki.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
30.05.2023
Stare zwierzęta hodowlane
-
22.05.2023
Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023
-
19.05.2023
Rusza kolejna edycja kampanii „Z Kujawskim pomagamy pszczołom”
-
11.05.2023
Koniec „charytatywnych nakrętek”
-
21.04.2023
Jak nie zmarnować szansy na Effie
-
17.04.2023
Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany