logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  09.06.2014

Sherlock Holmes na tropie tajemniczych objawów



Sherlock Holmes głowi się nad tajemniczą zagadką. Na tablicy widać mnóstwo tropów mających prowadzić do rozwiązania. Detektyw głowi się, jak połączyć fakty: poty nocne, kaszel, świąd, zmęczenie, utrata wagi, wysoka temperatura… Tym razem z pomocą przychodzi mu dr Watson, uwagę koncentrując na węzłach. To on odkrywa tajemnicę – sprawcą okazuje się chłoniak.

Pod hasłem „Przejrzyj chłoniaka” rusza tegoroczna kampania stworzona przez młodzież w ramach programu „Mam Haka na Raka”. „Nie baw się w Sherlocka. Zaufaj lekarzowi. To jemu podaj wszystkie objawy” – takim apelem kończy się reklama. Scenariusz przygotowały licealistki z III LO w Gdańsku, laureatki VII edycji Ogólnopolskiego Programu dla Młodzieży „Mam Haka na Raka”, a finalną kreacją i produkcją spotu zajęła się Fabryka Komunikacji Społecznej. Powstał spot telewizyjny, radiowy i plakat. Spot wyreżyserował Dariusz Zatorski.

To już drugi spot, który zrealizowaliśmy dla programu ‘Mam Haka na Raka’ z tym reżyserem. Byliśmy bardzo zadowoleni z efektów pracy przy kampanii dotyczącej profilaktyki raka jelita grubego ‘Zabezpiecz tyły’. Spot spotkał się z entuzjastycznym odbiorem. Nie ukrywam, że i tym razem powstała ciekawa reklama. Liczymy, że spodoba się widzom, a przede wszystkim spełni swój społeczny cel – mówi Paweł Prochenko, Managing Partner w Fabryce Komunikacji Społecznej.

Organizatorem „Mam Haka na Raka” jest Polska Unia Onkologii, a partnerem strategicznym firma GlaxoSmithKline. Program jest ogólnopolską inicjatywą skierowaną do młodzieży szkół ponadgimnazjalnych, mającą na celu umiejętne zaangażowanie młodych ludzi w proces edukacyjny związany z profilaktyką nowotworową. FKS już po raz piąty współpracuje przy tym projekcie.

W ramach tegorocznej kampanii uruchomiony zostanie serwis, w którym znajdą się informacje dotyczące chłoniaka. Działania promocyjne będą też prowadzone w mediach ogólnopolskich i regionalnych do końca br.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 12.09.2023

    Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF


  • 14.08.2023

    Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!


  • 10.08.2023

    Wsparcie dla pszczół gniazdujących w ziemi w Cementowni Cemex w Chełmie


  • 28.07.2023

    Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


  • 27.07.2023

    Biedronka zamyka obieg polietylenu


  • 18.07.2023

    Trwa nabór do 17. edycji konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju”


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek