logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Servier dla serc
28.09.2008
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Servier dla serc



Pod koniec września ruszyła ogólnopolska akcja „Servier dla Serca”. To 6. edycja kampanii edukacyjno – diagnostycznej organizowanej przez firmę Servier Polska, nad którą patronat objęło Polskie Towarzystwo Nadciśnienia Tętniczego. W tym roku Kardiologiczna Poradnia Servier dotrze do 18 miast oferując mieszkańcom bezpłatne badania i specjalistyczne konsultacje.

W ramach tej akcji, organizowanej od 2003 roku, przebadano blisko 30 tysięcy Polek i Polaków na terenie całego kraju. Badania przeprowadzane są przede wszystkim w kierunku chorób serca, które powodują największą ilość zgonów w naszym kraju. Najważniejszym celem akcji jest edukacja Polaków w zakresie profilaktyki kardiologicznej oraz podnoszenie ich świadomości na temat czynników ryzyka chorób układu krążenia.

Mieszkańcy miast, do których dotrze w tym roku Kardiologiczna Poradnia Servier, będą mogli zbadać swoje tętno, wykonać pomiar ciśnienia tętniczego, stężenia cholesterolu i cukru (glikemii przygodnej), a osoby chorujące na cukrzycę – dodatkowo pomiar hemoglobiny glikowanej. Ponadto wszystkie osoby, u których wyniki badań nie będą prawidłowe, będą mogły skorzystać z bezpłatnej konsultacji kardiologa, który dodatkowo może zlecić badanie EKG.

Poradnia będzie odwiedzała kolejne miasta według harmonogramu dostępnego na stronie akcji www.dbajoserce.pl. Badania będzie można wykonać w godzinach 9.00-19.00. Rejestracja pacjentów oraz wydawanie numerków rozpocznie się o godz. 9.00. Ze względu na czas trwania poszczególnych badań poradnia jest w stanie przyjąć ograniczoną liczbę pacjentów.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek