Wydawcą
portalu jest:
Znajdz
Na radarze
Z Misją
Do kawy
Wydarzenia
Kampanie
Wydawcą
portalu jest:
Kampanie
Wydarzenia
Do kawy
Z Misją
Na radarze
Przegląd kampanii na Dzień Wolontariusza
NA RADARZE ────── 05.12.2013
Pomaganie wzmacnia – Selekcje
Nośnikami tej kampanii z 2006 roku były spoty filmowe i plakaty, których głównym bohaterem był słynny strongman Mariusz Pudzianowski. Sytuacje były przedstawione z przymrużeniem oka, pokazując pomoc osobie potrzebującej w sposób niestereotypowy, ukazując wolontariat jako ciekawą formę pomocy drugiej osobie....
czytaj
NA RADARZE ────── 17.05.2017
Głos ludzi dla zwierząt – Selekcje
Kampania zakładała dwustopniowe oddziaływanie na odbiorcę, w pierwszej kolejności zwrócenie uwagi na potrzebujące zwierzęta, a w drugiej - zachęcenie do aktywnej pomocy poprzez wolontariat, adopcje czy przekazanie 1 % podatku. Kampanię dla Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami przygotowało Black Creative.
czytaj
NA RADARZE ────── 17.05.2017
Pomaganie jest twarzowe – Selekcje
Czworo "klasycznych" ratowników oraz czworo "nietypowych" zaprezentował Niemiecki Czerwony Krzyż w szeroko zakrojonej kampanii mającej na celu zachęcenie Niemców do pomagania innym. Nazwa kampanii „Helfen sie mit!” („Pomagaj z nami!”) nawołuje do pomocy osobom potrzebującym niezależnie od ich od obywatelstwa,...
czytaj
NA RADARZE ────── 17.05.2017
Wcześnie wykryte lenistwo można wyleczyć – Selekcje
"Dlaczego ja?", "nie wiem jak", "jestem za młody", "nie dam rady" - między innymi takie słowa można usłyszeć w odpowiedzi na pytanie: "Pomożesz?". Takie napisy widnieją też na koszulkach postaci w maskach, które pokazane są na plakacie 5. edycji kampanii...
czytaj
NA RADARZE ────── 17.05.2017
Inicjacja wolontariusza – Selekcje
Kojarzące się z typowymi ofertami reklamowymi ulotki opatrzone zostały napisem: "Rozwijasz” ("You unwrap”). Ku zaskoczeniu osób, którym zostały wręczone, po rozwinięciu zaprojektowanego przez agencję Imago plakatu widoczna stawała się kolejna instrukcja: "Wieszasz” ("You poster”), oraz stwierdzenie: "Jesteś wolontariuszem” ("You volunteer”)....
czytaj
NA RADARZE ────── 17.05.2017
Babcie prowokatorki – Selekcje
Trzy niepozorne staruszki podjęły się przeprowadzenie prowokacyjnych działań. Babcie można było spotkać w sytuacjach w których stawały się bezradne - np. wobec wyzwań komunikacyjnych związanych z poruszaniem się po wielkim mieście. Wysokie ostre schody, ciężkie bagaże czy obsługa urządzeń elektronicznych...
czytaj
NA RADARZE ────── 17.05.2017
„Gdzie jestem ja i ty, gdzie płyną gorzkie łzy…” – Selekcje
Wznoszący się na balonach wśród obłoków Krzysztof Ibisz deklamuje: "jesteś potrzebny, pomaganie jest trendy, nie metki ciuchów i nie kolorowe sny, gest jest potrzebny". Celem akcji jest zachęcanie głównie młodzieży do angażowania się w projekty charytatywne i wolontaryjne oraz w...
czytaj
NA RADARZE ────── 17.05.2017
Nigdy nie jest za późno, by spełnić swoje marzenia – Selekcje
Kampania pokazuje sposób na spełnienie swoich marzeń z dzieciństwa. Każdy, kto marzył by być lekarzem, nauczycielem czy aktorem, a nim nie został, może w dowolnej chwili spróbować swoich sił w tych profesjach. Takie możliwości daje wolontariat, bo pomagać innym można...
czytaj
NA RADARZE ────── 17.05.2017
Wolontariat w Komie – Selekcje
Spot instruktażowy o tym, jak kręcić filmy telefonem, ma być wskazówką dla wszystkich, którzy chcą się pochwalić tym, że są wolontariuszami. Celem kampanii jest promowanie wolontariatu poprzez przedstawienie ciekawych i zarazem nietypowych działań wolontariuszy. Kampanię przygotowała Fundacja Dobra Sieć z...
czytaj
NA RADARZE ────── 17.05.2017
Jak pomagać, to we wtorek – Selekcje
Futerał od gitary zapełnia się gotówką, którą następnie uliczni muzycy przekazują potrzebującej kobiecie. Ma ona przed sobą kartonową tabliczkę z napisem „#GivingTuesday” („#DobroczynnyWtorek”). W ten sposób widz dowiaduje się o ruchu na rzecz uczynienia wtorku 3 grudnia 2013 roku światowym...
czytaj
NA RADARZE ────── 17.05.2017
6 sekund przeciw AIDS
Twitter odniósł sukces minimalizując rozmiar wysyłanych za jego pośrednictwem komunikatów do 140 znaków. Postanowił go powtórzyć skracając filmy generowane przez internautów do 6 sekund. Tak powstał Vine, zyskująca coraz większą rzeszę fanów aplikacja na urządzenia mobilne. Od samego początku mówiło...
czytaj
Ta strona używa ciasteczek
Rozumiem