logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Selekcje
   ──────  17.05.2017

Przegląd kampanii na Dzień Wolontariusza

#SixSecondsAgainstAIDS from deepblue networks on Vimeo.

11 / 11
 

Twitter odniósł sukces minimalizując rozmiar wysyłanych za jego pośrednictwem komunikatów do 140 znaków. Postanowił go powtórzyć skracając filmy generowane przez internautów do 6 sekund. Tak powstał Vine, zyskująca coraz większą rzeszę fanów aplikacja na urządzenia mobilne. Od samego początku mówiło się, że posiada wielki potencjał reklamowy. Potencjał, który – trzeba to jasno powiedzieć – trudno wykorzystać. Vine to bezlitosna subkultura z własnym kodem językowym i bardzo specyficznym poczuciem humoru. Z trudną sztuką zmierzyła się niemiecka organizacja German Jugend gegen AIDS (Młodzi Przeciwko AIDS). Zachęcała nagranym przez siebie spotem do kręcenia vine’ów zainspirowanych nazwą akcji – 6 sekund przeciw AIDS – i tagowania ich #SixSecondsAgainstAids. Pomimo nakręcenia spotu opublikowano zaledwie kilkanaście vine’ów (np. ten i ten). Trudno nazwać to sukcesem, w każdym razie „nice try”.








CZYTAJ TEŻ:


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 12.01.2023

    (Nie) witaj szkoło!


  • 11.01.2023

    Gołąbek pokoju


  • 10.01.2023

    Palisz czy nie palisz


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek