Skoczek narciarski Piotr Żyła oraz znane z reklam Serce (partner Rozumu) założyli się o to, które dalej skoczy. Żyła zgodził się na konfrontację pod warunkiem wsparcia honorowego krwiodawstwa i zebrania 5000 litrów krwi.
Orange Polska wraz z Narodowym Centrum Krwi (NCK), Regionalnymi Centrami Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa (RCKiK), Wojskowym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa (WCKiK) oraz Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa Ministerstwa Spraw Wewnętrznych (CKiK MSW), uruchomiło ogólnopolską akcję społeczną pod nazwą „Wielcy Sercem”, promującą honorowe krwiodawstwo. Rozpoczyna ją dostępny w internecie spot.
Jednym z ambasadorów akcji został brązowy medalista mistrzostw świata w skokach narciarskich w 2013 r. – Piotr Żyła. Z ramienia Orange kampanię marketingową wspierają rozpoznawalne w całej Polsce postaci Serca i Rozumu.
Jednym z założeń akcji jest zebranie 5000 litrów krwi w całej Polsce i tym samym wsparcie Narodowego Centrum Krwi wraz z centrami krwiodawstwa. Jednak najważniejszym celem kampanii społecznej „Wielcy Sercem” jest promocja honorowego krwiodawstwa wśród młodych ludzi, którzy ukończyli 18 lat i mogą już oddawać krew. Wszelkie informacje związane z akcją, wskazówki dotyczące przygotowania się do oddania krwi (kontent edukacyjny) czy informacje o kampanii reklamowej dostępne są na stronie internetowej: wielcysercem.pl.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw
-
19.01.2024
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi