logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > „Serce pod choinkę” – akcja charytatywna Radia ZET
20.12.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

„Serce pod choinkę” – akcja charytatywna Radia ZET



Po raz czwarty Fundacja Radia ZET i Radio ZET organizują świąteczną akcję charytatywną. Tym razem zebrane pieniądze zostaną przekazane na leczenie dwójki dzieci ze złożonymi wrodzonymi wadami serca.

Tegoroczna akcja charytatywna „Serce pod choinkę” rozpocznie się w sobotę, 17 grudnia, i potrwa do Wigilii. Zebrane pieniądze pozwolą Fundacji Radia ZET sfinansować operacje czteroipółmiesięcznej Kingi i dwuletniego Alana. Dzieci mają bardzo złożone wady serca. Do ich dalszego leczenia niezbędne są skomplikowane operacje, które przeprowadzi wybitny kardiochirurg dziecięcy – prof. Edward Malec, pracujący od kilku lat w Monachium. Koszt jednej operacji to 20 tysięcy Euro.

Każdy, kto chciałbym pomóc powinien wysłać SMS-a z hasłem „SERCE” pod numer 7525 (całkowity koszt SMS-a to 6,15 zł). Darowizny można również wpłacać bezpośrednio na konto 77 1840 0007 2213 3200 0810 9719 (z dopiskiem „Serce”).

Całkowity dochód z akcji „Serce pod choinkę” zostanie przekazany na leczenie Kingi, Alana i innych chorych dzieci.

Więcej informacji na temat podopiecznych i działalności Fundacji Radia ZET można przeczytać na www.fundacjaradiazet.pl.  








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek