logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  09.11.2017

Seksualna ruletka



Co drugi Polak zakażony wirusem HIV nigdy nie zrobił sobie testu i nadal nie wie, że jest zakażony tym groźnym wirusem. „Ryzykowane zachowania seksualne to niebezpieczna gra, która może zostawić ślad na całe życie” – ostrzegają organizatorzy najnowszej kampanii społecznej, która ma  zachęcić do wykonywania bezpłatnych i anonimowych testów na HIV.

Przewrotna kampania Instytutu Praw Pacjenta i Edukacji Zdrowotnej „Lubisz ryzyko? Sprawdź czy wygrałeś” ma zwrócić uwagę na problem niepokojących statystyk dotyczących zakażeń HIV i zachęcić do wykonywania testów wykluczających lub potwierdzających zakażenie. W ramach kampanii powstały plakaty nawiązujące do „niebezpiecznej gry”, jaką są ryzykowne zachowania seksualne. Zamiast wygranej można bowiem w tym przypadku zakazić się niebezpiecznym wirusem i w efekcie przegrać swoje zdrowie. Powstała także strona internetowa www.testnahiv.pl, na której można znaleźć podstawowe informacje na temat wirusa i praktyczne porady dotyczące życia z zakażeniem lub chorobą AIDS. Kampania jest realizowana w przestrzeni miejskiej, prasie i internecie.

Pomysłodawcą i organizatorem kampanii „Lubisz ryzyko? Sprawdź czy wygrałeś” jest Instytut Praw Pacjenta i Edukacji Zdrowotnej. Za kreację kampanii odpowiada agencja DEDADI, a zakup mediów dom mediowy Media People.

Patronem honorowym kampanii jest Krajowe Centrum ds. Aids oraz Główny Inspektorat Sanitarny. Głównym partnerem kampanii jest Gilead Polska, a partnerami są GSK i Janssen. Partnerem medialnym jest The Point.

hiv   |  lubisz   |  ryzyko   |  sprawdź   |  czy   |  wygrałeś   | 







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 06.06.2023

    Przerwij przerwę


  • 02.06.2023

    Inicjatywa Tytoń 21 – mniej młodych ludzi uzależni się od palenia


  • 29.05.2023

    Green Caffè Nero rusza z inicjatywą #zKawąNaRowerze


  • 12.05.2023

    „Żywność w Polsce staje się coraz bardziej ekologiczna”


  • 17.04.2023

    Ruszył Zielony Tydzień. Kupuj eko i dbaj o planetę


  • 14.04.2023

    „Bank kroków” — centra handlowe nagradzają za chodzenie


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek