Dziesięć kampanii z różową wstążką
Seksowni mężczyźni przypominają o piersiach
Kobiece piersi, biusty, biustonosze – to one dominują w reklamach z różową wstążką, ale to, co bardziej interesuje młode dziewczyny, to przecież umięśnieni mężczyźni. Seksowni, młodzi, półnadzy i nieźle zbudowani faceci zalotnie prezentowali na sobie metodę badania piersi w kampanii „Your Man Reminder”, którą w 2011 zrealizowała kanadyjska organizacja Rethink Breast Cancer. Badania ujawniły, że 88% kobiet chętniej ogląda filmy, kiedy występują w nich przystojni mężczyźni. Aż dziw, że nikt nie wpadł na to wcześniej. Organizatorzy pomyśleli też o tym, jak regularnie przypominać o samobadaniu. Powstała aplikacja Your Man Reminder na urządzenia z system iOS, której użytkowniczki wybierają jednego z sześciu modeli, który odtąd będzie przypominał o badaniu oraz dokładnie wyjaśni, jak je wykonać. W 2013 roku powstał polski klon kampanii – PiersiBadacze. O kobiece zainteresowanie walczą w jej spocie m.in. Przemysław Saleta, Radosław Majdan i Jacek Stachursky. Powstała także aplikacja mobilna dostępna w AppStore i Google Play.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
11.09.2024
Na(d)staw ucho
-
10.09.2024
Na manowce
-
08.09.2024
Uprzejmie donoszę
-
07.09.2024
We wrogim domu
-
06.09.2024
Roztopiony lód to nic fajnego
-
05.09.2024
Inni czynią świat innym