Rzadko zdarza się, o ile w ogóle, by prawie naga kobieta spadała z nieba na mężczyznę. Na co dzień każdy sam decyduje o tym czy, z kim i gdzie będzie uprawiał seks.
Trzy spoty kampanii „Sex is no accident” opowiadają absurdalne historie o tym, kiedy zbliżenie między mężczyzną a kobietą może wynikać z przypadku. Wystarczy wypadek na motorze, paralotni czy nartach wodnych i gotowe. Wszystkie filmy podsumowuje hasło „Sex is no accident. Always use a condom.” („Seks nie jest wypadkiem. Zawsze używaj prezerwatywy.”)
Celem kampanii jest popularyzacja zasad bezpiecznego seksu. Seks nigdy nie wynika z przypadku, ale z decyzji człowieka – przypominają autorzy kreacji. Bezpieczny seks to używanie prezerwatywy.
Kampanię przygotowała agencja Grey na zlecenie niemieckiego oddziału stacji MTV.
K.Zawadzka
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.06.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku