Rzadko zdarza się, o ile w ogóle, by prawie naga kobieta spadała z nieba na mężczyznę. Na co dzień każdy sam decyduje o tym czy, z kim i gdzie będzie uprawiał seks.
Trzy spoty kampanii „Sex is no accident” opowiadają absurdalne historie o tym, kiedy zbliżenie między mężczyzną a kobietą może wynikać z przypadku. Wystarczy wypadek na motorze, paralotni czy nartach wodnych i gotowe. Wszystkie filmy podsumowuje hasło „Sex is no accident. Always use a condom.” („Seks nie jest wypadkiem. Zawsze używaj prezerwatywy.”)
Celem kampanii jest popularyzacja zasad bezpiecznego seksu. Seks nigdy nie wynika z przypadku, ale z decyzji człowieka – przypominają autorzy kreacji. Bezpieczny seks to używanie prezerwatywy.
Kampanię przygotowała agencja Grey na zlecenie niemieckiego oddziału stacji MTV.
K.Zawadzka
zobacz także
-
09.02.2025Wydarzenia
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025Akcje
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024Wydarzenia
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024Wydarzenia
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024Wydarzenia
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024Wydarzenia
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów