logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Schwarzkopf szkoli młodych fryzjerów
10.08.2015
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Schwarzkopf szkoli młodych fryzjerów



Po raz drugi wolontariusze Schwarzkopf Professional uczą podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce podstaw wykonywania zawodu fryzjera. Tegoroczna edycja międzynarodowego programu Schwarzkopf Professional „Shaping Futures” odbywa się w Kraśniku i bierze w niej udział 9 młodych ludzi – podopiecznych Stowarzyszenia z Wioski Dziecięcej w Biłgoraju, Siedlcach, Karlinie, Kraśniku oraz Domu Młodzieży SOS w Lublinie. Pod okiem stylistów uczestnicy mają szansę poznać podstawy technik fryzjerskich oraz pozyskać fachową wiedzę na temat cięcia, zabiegów stylizacyjnych i pielęgnacyjnych. Trenerzy dzielą się także swoimi doświadczeniami i praktyką pracy w salonie.

Uczestnicy, którzy wykażą się największym zaangażowaniem w naukę, otrzymają dodatkowe wsparcie w dalszej edukacji. Nagrodą jest możliwość 2-letniej nauki zawodu w szkole fryzjerskiej, udział w szkoleniach i warsztatach, profesjonalna wyprawka, czyli zestaw podstawowych narzędzi fryzjerskich oraz pomoc w odbywaniu fryzjerskich praktyk. Rok temu nagrodę otrzymała Ania Stankiewicz – podopieczna SOS Wiosek Dziecięcych ze Skórca. Przy pomocy firmy Henkel zaczęła także naukę w szkole fryzjerskiej.

Program „Shaping Futures” to wolontariacka inicjatywa należącej do firmy Henkel marki Schwarzkopf Professional. Celem programu jest stworzenie młodym ludziom szans na lepszą przyszłość poprzez naukę zawodu fryzjera. Program realizowany jest od 2008 r., a od 2010 r. we współpracy ze Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce.

Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce to organizacja działająca od blisko 70 lat w 135 krajach. Niesie pomoc dzieciom tworząc rodzinne formy opieki zastępczej nazywane SOS Wioskami Dziecięcymi. Prowadzi skierowane do rodzin zagrożonych rozpadem programy wsparcia oraz wspólnoty młodzieżowe, w których młodzi ludzie opuszczający Wioski SOS pod okiem opiekunów uczą się samodzielnego życia. 

Henkel oferuje na całym świecie wiodące marki i technologie w trzech obszarach biznesowych: środków piorących i czystości, kosmetyków oraz klejów, uszczelniaczy i technologii powierzchniowych.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek