logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  10.08.2015

Schwarzkopf szkoli młodych fryzjerów



Po raz drugi wolontariusze Schwarzkopf Professional uczą podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce podstaw wykonywania zawodu fryzjera. Tegoroczna edycja międzynarodowego programu Schwarzkopf Professional „Shaping Futures” odbywa się w Kraśniku i bierze w niej udział 9 młodych ludzi – podopiecznych Stowarzyszenia z Wioski Dziecięcej w Biłgoraju, Siedlcach, Karlinie, Kraśniku oraz Domu Młodzieży SOS w Lublinie. Pod okiem stylistów uczestnicy mają szansę poznać podstawy technik fryzjerskich oraz pozyskać fachową wiedzę na temat cięcia, zabiegów stylizacyjnych i pielęgnacyjnych. Trenerzy dzielą się także swoimi doświadczeniami i praktyką pracy w salonie.

Uczestnicy, którzy wykażą się największym zaangażowaniem w naukę, otrzymają dodatkowe wsparcie w dalszej edukacji. Nagrodą jest możliwość 2-letniej nauki zawodu w szkole fryzjerskiej, udział w szkoleniach i warsztatach, profesjonalna wyprawka, czyli zestaw podstawowych narzędzi fryzjerskich oraz pomoc w odbywaniu fryzjerskich praktyk. Rok temu nagrodę otrzymała Ania Stankiewicz – podopieczna SOS Wiosek Dziecięcych ze Skórca. Przy pomocy firmy Henkel zaczęła także naukę w szkole fryzjerskiej.

Program „Shaping Futures” to wolontariacka inicjatywa należącej do firmy Henkel marki Schwarzkopf Professional. Celem programu jest stworzenie młodym ludziom szans na lepszą przyszłość poprzez naukę zawodu fryzjera. Program realizowany jest od 2008 r., a od 2010 r. we współpracy ze Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce.

Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce to organizacja działająca od blisko 70 lat w 135 krajach. Niesie pomoc dzieciom tworząc rodzinne formy opieki zastępczej nazywane SOS Wioskami Dziecięcymi. Prowadzi skierowane do rodzin zagrożonych rozpadem programy wsparcia oraz wspólnoty młodzieżowe, w których młodzi ludzie opuszczający Wioski SOS pod okiem opiekunów uczą się samodzielnego życia. 

Henkel oferuje na całym świecie wiodące marki i technologie w trzech obszarach biznesowych: środków piorących i czystości, kosmetyków oraz klejów, uszczelniaczy i technologii powierzchniowych.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.02.2023

    LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.12.2022

    4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek