Firma Samsung rozpoczęła kampanię, w której zachęca Polaków do podzielenia się opiniami za co kochają Polskę. Oficjalna inauguracja kampanii nastąpiła przy okazji prezentacji polskich i ukraińskich gwiazd, które 29 kwietnia wystąpią w meczu charytatywnym na Stadionie Narodowym. Samsung jest głównym sponsorem tego wydarzenia.
Kampania „Kocham Polskę” ma na celu nakłonienie Polaków do odpowiedzi na pytanie dlaczego kochają swój kraj. Mogą to zrobić wszyscy, umieszczając swoje wpisy na specjalnych konstrukcjach w kształcie pojedynczych liter oraz serca, które finalnie utworzą napis „♥ Polska”.
29 kwietnia poszczególne litery z całej Polski zostaną przywiezione do Warszawy, gdzie zostawione ustawione w ogromny napis: „♥ Polska”, który będzie można zobaczyć przed Stadionem Narodowym. W tym dniu na reprezentatywnym polskim obiekcie sportowym zostanie rozegrany charytatywny mecz pomiędzy gwiazdami Polski i Ukrainy. Ideą meczu jest zacieśnianie przyjaznych relacji między oboma narodami. W towarzyskim meczu Polskę reprezentować będą znani polscy aktorzy, dziennikarze i sportowcy. Celem charytatywnym imprezy jest przekazanie częściowego dochodu z imprezy na rzecz Domu Dziecka Nr 1 w Warszawie oraz Domu Dziecka MALIATKO w Kijowie.
Finalnie wszystkie wpisy osób uczestniczących w akcji zostaną przeniesione i utworzą wielką biało-czerwoną flagę, która w czerwcu zostanie wyeksponowana w centrum Warszawy.
Akcja potrwa do czerwca br. Kampanię przygotowała Agencja Cheil, zakup mediów: Dom Mediowy Starcom, a za działania PR odpowiada Agencja Euro RSCG Sensors.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO