logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Samsung świętuje 1. urodziny Centrum Nauki Kopernik
06.11.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Samsung świętuje 1. urodziny Centrum Nauki Kopernik

Your browser does not support the video tag.


W sobotę, 5 listopada br., minął rok od Wielkiego Wybuchu – plenerowego widowiska inaugurującego otwarcie nowoczesnego Centrum Nauki Kopernik w Warszawie. Samsung Electronics Polska, jako partner strategiczny i technologiczny, wspólnie z CNK świętuje pierwsze urodziny. Fundamentem trwającej od ponad roku współpracy firmy z instytucją naukową są wspólne cele – rozbudzanie zainteresowania nauką, zwłaszcza naukami ścisłymi, oraz tworzenie otwartej przestrzeni dla kreatywnego myślenia. 

Ekspozycje Centrum cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem zwiedzających. Na przestrzeni ostatnich dwunastu miesięcy dwukrotnie przekroczono rekordowy próg liczby wizyt w CNK. Półmilionowym zwiedzającym została rodzina Krupińskich z Poznania. Samsung nagrodził ich 46-calowym telewizorem 3D Smart TV oraz bezpłatnymi wejściówkami do CNK.

– Pierwsze urodziny Centrum Nauki Kopernik to jednocześnie pierwsza rocznica naszej współpracy na rzecz rozwoju nauki i innowacji. Szczególnie cieszy nas fakt, że choć od otwarcia Centrum minął dopiero rok, to mamy przed sobą nie tylko milionowego zwiedzającego, ale też szereg nowych, unikalnych projektów, które będziemy wspierać naszą wiedzą i innowacyjnymi rozwiązaniami.  – mówi Kyung Sik Choi, prezes Samsung.  

Samsung wspiera wszelkie inicjatywy Centrum Nauki Kopernik. Rozpoczęta w 2010 roku współpraca opiera się na partnerstwie strategicznym i technologicznym. Samsung zapewnia rozwiązania technologiczne niezbędne przy tworzeniu stałych i czasowych ekspozycji Centrum. Obecnie angażuje się m.in. w budowę nowego laboratorium – Pracowni Robotycznej, której otwarcie zaplanowano na grudzień br. Nowoczesna pracownia zostanie wyposażona w sprzęt pozwalający na zbudowanie od podstaw własnego robota, dzięki czemu uczestnicy odbywających się w niej warsztatów będą mieli możliwość dogłębnego poznania sekretów robotyki, automatyki, robotologii czy mechatroniki.

Samsung jest również patronem Teatru Robotycznego – unikatowej na skalę europejską ekspozycji łączącej nauki ścisłe z humanistyką. Celem Teatru jest przedstawienie istotnych tematów z zakresu nauk ścisłych i humanistycznych w sposób angażujący emocje i jednocześnie łatwiejszy do przyswojenia. Teatr Robotyczny jest częścią wystawy „Korzenie Cywilizacji” umożliwiającej zwiedzającym odbycie podróży od zamierzchłych dziejów po przyszłość oraz poznanie najważniejszych osiągnięć ludzkiej myśli.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek