logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Samsung na różowo
14.11.2009
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Samsung na różowo



Firma Samsung po raz trzeci zaangażowała się na rzecz walki z rakiem piersi. W sprzedaży są dostępne specjalne różowe modele telefonów – Samsung Ultra Style oraz Samsung Avila – nawiązujące do idei propagowania profilaktyki i wagi podejmowania tematu choroby.

Samsung ze sprzedaży każdego egzemplarza przekaże 100 zł Stowarzyszeniu Amazonki Warszawa na rzecz pomocy chorym.

Firma stworzyła także możliwość przekazania symbolicznej złotówki na rzecz akcji poprzez zarejestrowanie się w Samsung Fun Club – www.samsungfunclub.pl. Każda nowa zarejestrowana osoba to 1zł, które Samsung przeleje na konto Amazonek. Dzięki takiemu drobnemu gestowi Amazonki mogły w zeszłym roku przeznaczyć 10.000 zł na rozwój poradni, która pomaga najbardziej potrzebującym.

Wsparcie Samsunga w walce z problemem raka piersi ma charakter długofalowego zobowiązania firmy. W 2008 r. Samsung przekazał 3 mln USD organizacjom dobroczynnym walczącym z rakiem piersi w całej Europie i ogłosił pięcioletnie zobowiązanie ofiarowania kolejnej dotacji na rzecz wspierania tych organizacji.

Telefony są dostępne w sprzedaży od października wyłącznie w sieci Media Markt, na terenie całej Polski. Sugerowana przez producenta cena detaliczna telefonu Samsung Avila to 599 zł, a telefonu Samsung Ultra Style: 950 zł
M. Czerepak








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek