logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Samsung funduje laptopy dzięki kochającym Polskę
27.07.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Samsung funduje laptopy dzięki kochającym Polskę



Na sześciu poszczególnych literach i symbolu serca każdy, kto był w Warszawie, Wrocławiu, Trójmieście, Poznaniu bądź Krakowie mógł zostawić swój wpis informujący, za co kocha Polskę. Przez cały czas trwania akcji „Kocham Polskę za”, zorganizowanej przez firmę Samsung, taką notkę można było zostawić także na stronie kochampolskeza.pl. Za każdy pozostawiony tam wpis firma przeznaczała 1 złotówkę na zakup laptopów dla podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.

Zebrana kwota wystarczyła na zakup 112 laptopów, które posłużą dzieciom z SOS Wiosek Dziecięcych w Siedlcach, Biłgoraju, Kraśniku i Karlinie, a także podopiecznym Młodzieżowych Wspólnot Mieszkaniowych, które znajdują się pod opieką stowarzyszenia.

Przekazanie laptopów Samsung, będące finałem akcji „Kocham Polskę za” odbyło się w siedleckiej placówce organizacji. Udział w spotkaniu z podopiecznymi wzięły gwiazdy kibicujące kampanii – Dorota Wellman i Marcin Prokop. Dzieci z Siedlec otrzymały łącznie 23 laptopy, reszta będzie rozdysponowana pomiędzy pozostałymi placówkami.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek