Samsung Electronics Polska we współpracy z Migam.org przygotował internetowy punkt obsługi klienta dla osób niesłyszących. Jest to pierwszy krok w implementacji polityki, która ma na celu zwiększenie możliwości osób niepełnosprawnych i ułatwienie im dostępu do technologii cyfrowych oraz czerpania korzyści z nimi związanych.
Dzięki współpracy z MIGAM, niesłyszący klienci będą mogli skorzystać z punktu obsługi klienta nie tylko za pomocą video czatu na stronie samsung.pl w zakładce „kontakt”, ale również przez aplikację mobilną. Jest dostępna od 21 września w Samsung GALAXY Apps, a także na urządzeniach mobilnych w punktach serwisowych Samsung.
Przygotowano również 45-sekundowe spoty instruktażowe, w których tłumacz wyjaśnia korzystanie z funkcji zarówno video czatu jak i aplikacji mobilnej. Poszczególne punkty serwisowe natomiast będą miały specjalne oznakowanie informujące, że w tym miejscu można załatwić sprawę w języku migowym.
Współpraca z Migam.org to jedno z rozwiązań jakie zaplanował Samsung w ramach zwiększania dostępności dla niepełnosprawnych. Zmiany nastąpią również w punktach firmy pod kątem architektonicznym – zostaną one dostosowane do osób niepełnosprawnych, a sami konsultanci przeszkoleni. Na początku października pierwszy przystosowany Brand Store Samsung zostanie otwarty w Centrum Handlowym Arkadia w Warszawie, a do końca roku trzy kolejne sklepy w Bydgoszczy, Wrocławiu i w Kielcach.
Samsung Galaxy S6 dla osób niedosłyszących wykorzystuje np. detektor dźwięku.Osoby niedowidzące mogą korzystać z regulatora kolorów i etykiet głosowych. Natomiast osoby niepełnosprawne ruchowo, dzięki aplikacji „gesture wake up”, mogą sterować niektórymi funkcjami telefonu za pomocą gestów. Również strona internetowa firmy będzie stopniowo dostosowywana do potrzeb osób niepełnosprawnych.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.06.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku