Samsung Electronics Polska we współpracy z Migam.org przygotował internetowy punkt obsługi klienta dla osób niesłyszących. Jest to pierwszy krok w implementacji polityki, która ma na celu zwiększenie możliwości osób niepełnosprawnych i ułatwienie im dostępu do technologii cyfrowych oraz czerpania korzyści z nimi związanych.
Dzięki współpracy z MIGAM, niesłyszący klienci będą mogli skorzystać z punktu obsługi klienta nie tylko za pomocą video czatu na stronie samsung.pl w zakładce „kontakt”, ale również przez aplikację mobilną. Jest dostępna od 21 września w Samsung GALAXY Apps, a także na urządzeniach mobilnych w punktach serwisowych Samsung.
Przygotowano również 45-sekundowe spoty instruktażowe, w których tłumacz wyjaśnia korzystanie z funkcji zarówno video czatu jak i aplikacji mobilnej. Poszczególne punkty serwisowe natomiast będą miały specjalne oznakowanie informujące, że w tym miejscu można załatwić sprawę w języku migowym.
Współpraca z Migam.org to jedno z rozwiązań jakie zaplanował Samsung w ramach zwiększania dostępności dla niepełnosprawnych. Zmiany nastąpią również w punktach firmy pod kątem architektonicznym – zostaną one dostosowane do osób niepełnosprawnych, a sami konsultanci przeszkoleni. Na początku października pierwszy przystosowany Brand Store Samsung zostanie otwarty w Centrum Handlowym Arkadia w Warszawie, a do końca roku trzy kolejne sklepy w Bydgoszczy, Wrocławiu i w Kielcach.
Samsung Galaxy S6 dla osób niedosłyszących wykorzystuje np. detektor dźwięku.Osoby niedowidzące mogą korzystać z regulatora kolorów i etykiet głosowych. Natomiast osoby niepełnosprawne ruchowo, dzięki aplikacji „gesture wake up”, mogą sterować niektórymi funkcjami telefonu za pomocą gestów. Również strona internetowa firmy będzie stopniowo dostosowywana do potrzeb osób niepełnosprawnych.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
22.05.2023
Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023
-
11.05.2023
Koniec „charytatywnych nakrętek”
-
21.04.2023
Jak nie zmarnować szansy na Effie
-
17.04.2023
Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany
-
06.04.2023
Mastercard przyspiesza wprowadzenie do obiegu ekologicznych kart płatniczych
-
05.04.2023
Nowa butelka Nałęczowianka w 100% z plastiku z recyklingu