Pić czy prowadzić? To pytanie codziennie zadaje sobie wielu Chińczyków, a w kulturze przesiąkniętej tradycjami spożywania napojów alkoholowych wybór nie jest prosty. Chiny są jednym z czołowych światowych konsumentów alkoholu, zaś szybko rosnąca liczba samochodów osobowych tylko potęguje problem.
Kampania przeprowadzona przez agencję reklamową Dentsu w wymowny sposób przypomina o tym jak groźne jest siadanie za kółkiem pod wpływem "procentów". Mroczny plakat promujący kampanię obrazuje jej hasło: "Alcohol is much more evil than a gun to the drivers" (Alkohol jest dla kierowcy dużo groźniejszy niż pistolet).
Akcja prowadzona na początku 2008 r. miała odstraszyć kierowców od prowadzenia pojazdu w stanie nietrzeźwym. Można żałować, że kampania nie miała charakteru multimedialnego.
PS: Na polskim gruncie do przekazu kampanii nawiązują słowa piosenki zespołu Myslovitz – Strzelę sobie w łeb… Już odbezpieczam następną butelkę.
A.Dudkowski
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów