Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Izrael, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Równouprawnienie i tolerancja, Walka z przemocą
Są ludzie, którzy nie lubią pizzy. I co z tego?
Choć Izrael jest najbardziej tolerancyjnym krajem wobec osób LGBT+, leżącym na Bliskim Wschodzie, to jednak rosnące w siłę skrajnie prawicowe ugrupowania (m.in. Partia Religijnego Syjonizmu) stanowią coraz poważniejsze zagrożenie dla tamtejszego katalogu praw równościowych.
Domino’s Pizza, popularna także w Polsce sieć pizzerii, postanowiła zareagować na tę sytuację, organizując nietypową, a nawet nieco kontrowersyjną kampanię społeczną – orientacje seksualne zostały w niej porównane do gustów kulinarnych. Miłości nie da się kontrolować. Są ludzie, którzy nie lubią pizzy, za to kochają hamburgery. I co z tego? Niech sobie jedzą co chcą: pizzę, hamburgery. A NAWET SUSHI.
Nazwa kampanii:
Some people don't like pizza. So what?
Czas:
2023.6
Nadawca:
Domino's Pizza
Media:
film
Wykonawca:
Diboor Media, Israel
zobacz także
-
20.06.2025Wydarzenia
AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca
-
16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja
-
13.06.2025Wydarzenia
Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać
-
12.06.2025Kampanie
Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników
-
10.06.2025Kreacje / printy
Dostrój się do drogi