Kreacje / printy, Kampanie, Izrael, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Równouprawnienie i tolerancja, Walka z przemocą
────── 18.08.2023
Są ludzie, którzy nie lubią pizzy. I co z tego?
Choć Izrael jest najbardziej tolerancyjnym krajem wobec osób LGBT+, leżącym na Bliskim Wschodzie, to jednak rosnące w siłę skrajnie prawicowe ugrupowania (m.in. Partia Religijnego Syjonizmu) stanowią coraz poważniejsze zagrożenie dla tamtejszego katalogu praw równościowych.
Domino’s Pizza, popularna także w Polsce sieć pizzerii, postanowiła zareagować na tę sytuację, organizując nietypową, a nawet nieco kontrowersyjną kampanię społeczną – orientacje seksualne zostały w niej porównane do gustów kulinarnych. Miłości nie da się kontrolować. Są ludzie, którzy nie lubią pizzy, za to kochają hamburgery. I co z tego? Niech sobie jedzą co chcą: pizzę, hamburgery. A NAWET SUSHI.
Nazwa kampanii:
Some people don't like pizza. So what?
Czas:
2023.6
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Równouprawnienie i tolerancja, Walka z przemocą
Kraje:
Izrael
Nadawca:
Domino's Pizza
Media:
film
Wykonawca:
Diboor Media, Israel
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich