Kampania rozpoczęła się 21 maja piknikiem rodzinnym z okazji Międzynarodowego Dnia Dziecka Zaginionego w parku im. gen. Sowińskiego na Woli w Warszawie. Działania edukacyjne i promocyjne potrwają przez całe wakacje do połowy września. Spot reklamowy, zrealizowany pro bono przez agencję Young & Rubicam Brands, promuje całodobowy, bezpłatny numer 116 000, pod którym można zgłosić zaginięcie osoby nieletniej. Linia jest kierowana zarówno do rodziców, jak i nastolatków, które uciekły z domu lub to planują. Film emitowany będzie latem w stacjach TVP 1, TVP 2, TVP Kultura oraz TVN. Natomiast plakaty z numerem telefonu 116 000 pojawią się w środkach komunikacji miejskiej o numerze 116 w Warszawie, Gdańsku, Sosnowcu, Opolu, Lublinie oraz Rzeszowie. W Warszawie na dwa tygodnie w lipu zawisną bilbordy promujące numer. ITAKA przygotowała także nową odsłonę serwisu www.nieuciekaj.pl, zawierającego dwie oddzielne strefy: dla rodziców i opiekunów oraz nastolatków. We współpracy z portalem gazeta.pl Fundacja uruchomi forum eksperckie "Ucieczki nastolatków", na którym psycholodzy Itaki będą odpowiadać na pytania rodziców. Dzieci i nastolatki mogą uzyskać pomoc psychologa za pośrednictwem komunikatora.
Program "Nie uciekaj!" będzie obecny także podczas sierpniowego przystanku Woodstock. Do połowy września zaś potrwa kierowany do nastolatków konkurs fotograficzny "Moja przestrzeń".
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.11.2024
Twój wybór
-
24.11.2024
Nie daj się trollom!
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce