Pod hasłem „Zapraszamy do urn”, 28 maja ruszyła ogólnopolska kampania antynikotynowa, realizowana w ramach działań CRM firmy Johnson&Johnson, producenta preparatu Nicorette. Jej celem jest zwiększenie świadomości społecznej szkodliwości substancji rakotwórczych zawartych w dymie tytoniowym oraz pokazanie, że palenie papierosów prowadzi do przedwczesnej śmierci.
W trakcie miesięcznej akcji layouty pokazujące urnę grobową zawisną na 1200 billboardach. W radio i telewizji będą emitowane spoty, a w internecie prowadzona będzie akcja informacyjna. Główną platformą działań reklamowych jest serwis społecznościowy www.rzuc.to, z dostępem do „spersonalizowanego Programu Rzucania Palenia”, prowadzącego palacza przez kolejne tygodnie walki z nałogiem. Portal zachęca m.in.do stosowania Nikotynowej Terapii Zastępczej (NTZ), a więc preparatów firmy Johnson&Johnson. Każda podstrona serwisu odsyła na produktową stronę nicorette.pl
Kulminacyjnym punktem akcji był zorganizowany – w Światowym Dniu Bez Tytoniu (31 maja) – przez Fundację „Promocja Zdrowia” marsz z udziałem zaproszonych artystów i polityków.
Organizatorem akcji jest firma Johnson&Johnson oraz firma QST Marketing Group. Patronami medialnym akcji są: Radio Zet, Men’s Health, Zdrowie, Gadu-Gadu, We-Dwoje.pl, PoradnikZdrowie.pl, Nauka.pl, Openmedica.pl, Idolo.pl i Fit.pl
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
04.05.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw