logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > RWE Companius angażuje społecznie pracowników
27.03.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

RWE Companius angażuje społecznie pracowników



Firma RWE uruchomiła nowy program pracowniczy „RWE Companius”, którego celem jest promocja zaangażowania społecznego pracowników w działania na rzecz osób potrzebujących pomocy. Fundacja RWE przyznała środki na realizację czterech projektów, których inicjatorami są wolontariusze będący pracownikami przedsiębiorstwa.

Założeniem dwóch projektów – „Świetlica przyjazna dzieciom” i „Podarujmy dzieciom uśmiech” – jest renowacja i wyposażenie świetlic. Projekt „Wiklinowa Zatoka” ma na celu aranżację ogrodu dla Stowarzyszenia Rodzin i Przyjaciół Osób z Upośledzeniem Umysłowym. „Mistrzostwa Polski Debat” to z kolei projekt edukacyjny, realizowany we współpracy z Klubem Dyskusyjnym Uniwersytetu Warszawskiego. Dotacja z programu „RWE Companius” pozwoli na przygotowanie organizacyjne debaty oraz sfinansowanie materiałów dla uczestników.

Całkowity budżet, jaki Fundacja RWE przeznaczyła na realizację zgłoszonych projektów, to 18.200 zł. W 1. edycji programu udział weźmie 28 pracowników RWE i 16 osób spoza firmy, które zadeklarowały chęć włączenia się w działania. Wszystkie osoby inicjujące projekty mają doświadczenie w pracy wolontariackiej, a swoje zainteresowanie kwestiami społecznymi chcą przekuć w realną pomoc.

Warunkiem otrzymania budżetu jest osobiste zaangażowanie zgłaszającego oraz zachęcenie do udziału w przedsięwzięciu co najmniej dwóch innych pracowników spółki. Wysokość budżetu zależy od liczby zaangażowanych w projekt wolontariuszy. Zespół 3-7 osób może otrzymać wsparcie w wysokości do 3.000 zł, a grupa 8 lub więcej osób – do 6.000 zł. Projekty oceniane są przez Radę Programu pod kątem zgodności z obszarami „RWE Companius”, korzyści dla beneficjenta, udziału wolontariuszy, długofalowości i innowacyjności.

RWE planuje organizować trzy edycje programu rocznie.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek