logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Ruszyła III edycja programu Kulinarnie Mocni
04.10.2017
Tematy: Wydarzenia, Odpowiedzialny biznes / CSR, Kampanie, Polska, Kraje, Problemy społeczne, Inne

Ruszyła III edycja programu Kulinarnie Mocni



Program „Kulinarnie Mocni” to społeczna inicjatywa Banków Żywności i firmy McCormick Polska. Skierowana jest do edukatorów Banków Żywności, którzy prowadzą zajęcia kulinarne dla osób korzystających z Programu Operacyjnego Pomoc Żywnościowa oraz wszystkich uczestników warsztatów lokalnych. Celem akcji jest wsparcie polskich rodzin w zakresie smacznego, prostego i efektywnego gotowania oraz aktywacja lokalnych społeczności. Organizatorzy pokazują, jak niezależnie od wysokości domowego budżetu, stworzyć smaczne i zdrowe dania przy użyciu odpowiednio dobranych przypraw oraz ziół. Akcja wpisuje się również w trend niemarnowania żywności.

Tematem przewodnim pierwszego bloku tematycznego otwierającego III edycję  programu Kulinarnie Mocni były  przetwory. Szef Kuchni Kamis pokazał, jak w łatwy i pomysłowy sposób przygotować przetwory z sezonowych warzyw i owoców oraz jak później wykorzystać je w kuchni, łącząc z innymi prostymi składnikami i przyprawiając aromatycznymi ziołami i przyprawami.

Przekazanie wiedzy miało miejsce podczas warsztatów Kulinarnie Mocni, których celem jest zachęcenie Polaków do gotowania od podstaw i przekonanie ich, że mogą stworzyć kulinarne cuda bez względu na zasobność spiżarni. Wydarzenie odbyło się 29. września w CookUp Studio w Warszawie i zapoczątkowało III już edycję akcji.

Zdobytą wiedzę i ciekawe pomysły na pyszne przetwory edukatorzy wykorzystają na warsztatach z osobami z programu żywnościowego POPŻ, które odbędą się w regionach, które reprezentują.

kulinarnie mocni banki żywności kamis


Nazwa kampanii:
Kulinarnie mocni
Czas:
2017.9.29
Nadawca:
Banki Żywności i firma McCormick Polska





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek