logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Ruszyła 16. edycja konkursu dla młodzieży I Know America 2019
16.10.2018
Tematy: Wydarzenia, Edukacja, Inne, Kultura i sztuka

Ruszyła 16. edycja konkursu dla młodzieży I Know America 2019



Fundacja Wspomagania Wsi i Ośrodek Studiów Amerykańskich Uniwersytetu Warszawskiego we współpracy z Ambasadą Stanów Zjednoczonych i Amerykańską Izbą Handlową zapraszają młodzież ze szkół ponadgimnazjalnych do wzięcia udziału w już 16. edycji konkursu „I Know America 2019”.  Laureat konkursu spędzi miesiąc na kampusie Purdue University w West Lafayette w stanie Indiana. Przewidziano dodatkowe atrakcyjne nagrody.

Ponad 1000 uczestników z całej Polski, średnio 170 dni szukania, czytania, pisania, notowania, filmowania i ćwiczenia przed lustrem, trzy długie etapy i tylko kilkoro laureatów i laureatek. To w skrócie I Know America, konkurs wiedzy o Stanach Zjednoczonych dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych, który od 17 lat organizuje Fundacja Wspomagania Wsi z Ośrodkiem Studiów Amerykańskich Uniwersytetu Warszawskiego we współpracy z Ambasadą Stanów Zjednoczonych Ameryki i Amerykańską Izbą Handlową.

 

Etap 1 konkursu I Know America 2019

8 października rusza etap pierwszy I Know America 2019!Jak już wspominaliśmy, tym razem będzie trochę inaczej. O zmianach usłyszycie od nas w filmie 🙂 ?? Jeśli znacie kogoś, kto chciałby wziąć udział w konkrusie, odeślijcie ją lub go na ➡️ www.knowamerica.pl ⬅️ Na zgłoszenia czekamy do 5 listopada! ?? ??

Opublikowany przez Konkurs I Know America Niedziela, 7 października 2018

Cel, jaki stawiają sobie organizatorzy konkursu, to pogłębienie wiedzy młodzieży o Stanach Zjednoczonych oraz promowanie internetu jako środka komunikacji i narzędzia do poszukiwania informacji. Wszelkie niezbędne informacje, regulamin oraz harmonogram konkursu dostępne są na stronie: www.knowamerica.pl

Dla zwycięzców przewidziano atrakcyjne nagrody:

·         Wyjazd edukacyjny do Stanów Zjednoczonych w ramach programu Benjamin Franklin Transatlantic Fellowship dla jednej osoby. Laureat / laureatka spędzi miesiąc na kampusie Purdue University w West Lafayette w stanie Indiana.

·         Pięć indeksów na studia pierwszego stopnia w Ośrodku Studiów Amerykańskich Uniwersytetu Warszawskiego (jedynym dodatkowym warunkiem jest zdana matura z języka angielskiego na poziomie rozszerzonym z wynikiem minimum 50%, aby można było przyjąć, że dana osoba poradzi sobie ze studiami w języku angielskim).

·         Miesięczny staż w Amerykańskiej Izbie Handlowej w Warszawie. Stażysta dostanie też nagrodę pieniężną w wysokości 1500 zł na dofinansowanie kosztów utrzymania w Warszawie.

·         Wszyscy laureaci otrzymają dyplomy oraz książki.

·         Co roku grupa 30 finalistów przyjeżdża do Warszawy (najczęściej w marcu/kwietniu) i uczestniczy w przyjęciu w rezydencji amerykańskiego Ambasadora (jeśli pozwala na to kalendarz).

 

Ruszyła 16. edycja konkursu edukacyjnego I Know America. ➡️Do wzięcia udziału zapraszamy młodzież z obszarów wiejskich…

Opublikowany przez Fundacja Wspomagania Wsi Czwartek, 13 września 2018

Misją Fundacji Wspomagania Wsi jest wspieranie rozwoju terenów wiejskich, w tym inicjatyw gospodarczych, społecznych i kulturalnych mieszkańców wsi i małych miast oraz inicjatyw związanych z poprawą infrastruktury technicznej obszarów wiejskich.

Szczegółowe informacje o Fundacji znajdują się TUTAJ

konkurs www.knowamerica.pl Fundacja Wspomagania Wsi


Tematy:
Edukacja, Inne, Kultura i sztuka





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 13.10.2025Kampanie

    Szwecja na receptę

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek