logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Ruszył maraton wsparcia dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy
05.01.2024
Tematy: Wydarzenia, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Konsumpcjonizm i konsumenci, Organizacje pozarządowe / NGO

Ruszył maraton wsparcia dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy



Od 11 grudnia 2023 sklepy Lidl Polska a od 2 stycznia 2024 sklepy Biedronka oferują klientom możliwość zaangażowania się w szczytny cel podczas zakupów. W ramach współpracy z Fundacją Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy (WOŚP) sieci wprowadziły do swojej oferty wiele produktów z logotypem 32. Finału WOŚP. Wśród propozycji znajdziemy m.in. czapki, skarpety, maty do jogi, butelki, czy bidony.

W asortymencie sklepów Lidl Polska od 11 grudnia można kupić rozmaite gadżety, takie jak koszulki damskie i męskie, skarpetki, materiałowe torby oraz praktyczne akcesoria, m.in. kubki, długopisy, kalendarze na nowy rok i magnesy na lodówkę – wszystko ozdobione okolicznościowymi grafikami nawiązującymi do 32. Finału WOŚP. Dodatkowo, wyłącznie w sklepach Lidl Polska, znalazła się specjalna oferta: lunchboxy, maty do jogi oraz butelki, bidony i dzbanki marki Dafi, zaprojektowane w związku z tegorocznym Finałem WOŚP.

Dodatkowo od stycznia do oferty produktowej sieci Lidl dołączyły musli One Day More w trzech smakach: z mieszanką truskawek, czekolady mlecznej i czerwonej porzeczki, musli proteinowe z chrupkami grochowymi, orzeszkami ziemnymi i bananami oraz odpornościowe z truskawkami i czarnymi porzeczkami. Każdy rodzaj wyróżnia kolorowa szata graficzna z logo 32. Finału WOŚP, dzięki czemu można je łatwo znaleźć na sklepowych półkach.

Z kolei w ofercie sieci Biedronka już w pierwszych dniach stycznia pojawiły się kultowe zimowe czapki dla dzieci i dorosłych w różnych wariantach kolorystycznych. Ekskluzywna kolekcja jest dostępna wyłącznie w Biedronce: – Biedronkowa czapka, która pomaga, stała się swego rodzaju identyfikacją wizualną wszystkich, którzy mają serce do pomagania – mówi Karolina Błońska, Starsza Menedżerka ds. Zrównoważonego Rozwoju, szefowa Sztabu WOŚP w sieci Biedronka. – Nasi klienci entuzjastycznie przyjęli ubiegłoroczne czapki i niemal bezpośrednio po zakończeniu ubiegłorocznego Finału pytali, na jakie warianty kolorystyczne postawimy w kolejnym roku. Dlatego, odpowiadając na ich potrzeby, po raz trzeci zdecydowaliśmy się właśnie na czapkę. Cały przychód z jej sprzedaży, z wyłączeniem podatku VAT, zostanie przekazany na wsparcie celu 32. Finału WOŚP, czyli „Płuca po pandemii”. Mamy nadzieję, że ponownie jak w latach ubiegłych kolorowe czapki z logo Biedronki i czerwonym serduszkiem, będą widoczne na ulicach Polski.

Ostatnie dwa Finały WOŚP Biedronka i jej klienci wsparli kwotą ponad 14,5 mln złotych, z czego większość pochodziło właśnie ze sprzedaży czapek WOŚP. Poza kultową czapką za 14,99 zł, wyłącznie w sieci Biedronka w tym roku pojawi się jeszcze jeden produkt – kolorowe skarpety zimowe w różnych rozmiarach i kolorach w cenie 19,99 zł.

Fundusze zebrane podczas 32. Finału WOŚP zostaną przekazane na zakup urządzeń dla oddziałów pulmonologicznych dla dzieci i dorosłych. 32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbędzie się w niedzielę 28 stycznia 2024 roku.

NGO biedronka Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy Lidl konsumpcjonizm WOSP konsumenci Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji Lidl Polska 32. finał WOŚP


Nazwa wydarzenia:
Specjalna oferta w sklepach, wspierająca 32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy
Czas:
2023.12.11 - 2024.1.28
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Konsumpcjonizm i konsumenci, Organizacje pozarządowe / NGO
Kraje:
Polska
Nadawca:
Lidl Polska, Biedronka





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek