Ruszył maraton wsparcia dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy
Od 11 grudnia 2023 sklepy Lidl Polska a od 2 stycznia 2024 sklepy Biedronka oferują klientom możliwość zaangażowania się w szczytny cel podczas zakupów. W ramach współpracy z Fundacją Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy (WOŚP) sieci wprowadziły do swojej oferty wiele produktów z logotypem 32. Finału WOŚP. Wśród propozycji znajdziemy m.in. czapki, skarpety, maty do jogi, butelki, czy bidony.
W asortymencie sklepów Lidl Polska od 11 grudnia można kupić rozmaite gadżety, takie jak koszulki damskie i męskie, skarpetki, materiałowe torby oraz praktyczne akcesoria, m.in. kubki, długopisy, kalendarze na nowy rok i magnesy na lodówkę – wszystko ozdobione okolicznościowymi grafikami nawiązującymi do 32. Finału WOŚP. Dodatkowo, wyłącznie w sklepach Lidl Polska, znalazła się specjalna oferta: lunchboxy, maty do jogi oraz butelki, bidony i dzbanki marki Dafi, zaprojektowane w związku z tegorocznym Finałem WOŚP.
Dodatkowo od stycznia do oferty produktowej sieci Lidl dołączyły musli One Day More w trzech smakach: z mieszanką truskawek, czekolady mlecznej i czerwonej porzeczki, musli proteinowe z chrupkami grochowymi, orzeszkami ziemnymi i bananami oraz odpornościowe z truskawkami i czarnymi porzeczkami. Każdy rodzaj wyróżnia kolorowa szata graficzna z logo 32. Finału WOŚP, dzięki czemu można je łatwo znaleźć na sklepowych półkach.
Z kolei w ofercie sieci Biedronka już w pierwszych dniach stycznia pojawiły się kultowe zimowe czapki dla dzieci i dorosłych w różnych wariantach kolorystycznych. Ekskluzywna kolekcja jest dostępna wyłącznie w Biedronce: – Biedronkowa czapka, która pomaga, stała się swego rodzaju identyfikacją wizualną wszystkich, którzy mają serce do pomagania – mówi Karolina Błońska, Starsza Menedżerka ds. Zrównoważonego Rozwoju, szefowa Sztabu WOŚP w sieci Biedronka. – Nasi klienci entuzjastycznie przyjęli ubiegłoroczne czapki i niemal bezpośrednio po zakończeniu ubiegłorocznego Finału pytali, na jakie warianty kolorystyczne postawimy w kolejnym roku. Dlatego, odpowiadając na ich potrzeby, po raz trzeci zdecydowaliśmy się właśnie na czapkę. Cały przychód z jej sprzedaży, z wyłączeniem podatku VAT, zostanie przekazany na wsparcie celu 32. Finału WOŚP, czyli „Płuca po pandemii”. Mamy nadzieję, że ponownie jak w latach ubiegłych kolorowe czapki z logo Biedronki i czerwonym serduszkiem, będą widoczne na ulicach Polski.
Ostatnie dwa Finały WOŚP Biedronka i jej klienci wsparli kwotą ponad 14,5 mln złotych, z czego większość pochodziło właśnie ze sprzedaży czapek WOŚP. Poza kultową czapką za 14,99 zł, wyłącznie w sieci Biedronka w tym roku pojawi się jeszcze jeden produkt – kolorowe skarpety zimowe w różnych rozmiarach i kolorach w cenie 19,99 zł.
Fundusze zebrane podczas 32. Finału WOŚP zostaną przekazane na zakup urządzeń dla oddziałów pulmonologicznych dla dzieci i dorosłych. 32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbędzie się w niedzielę 28 stycznia 2024 roku.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe