Ruchome billboardy
Co roku w Pakistanie giną bez wieści setki dzieci. Ich poszukiwania dodatkowo komplikuje fakt, że do wielu, trudno dostępnych regionów kraju nie docierają tradycyjne media. Lokalny oddział koncernu Berger Paints, produkującego farby i lakiery, sięgnął zatem po… media nietradycyjne. A konkretnie tzw. Truck Art, czyli formę sztuki charakterystyczną tylko dla tego regionu świata. Polega ona kunsztownym zdobieniu ciężarówek i umieszczaniu na nich portretów znanych osobistości. Dzięki współpracy z artystką Samar Minallah Khan, zamiast wizerunków polityków i celebrytów, pojawiły się na nich wizerunki zaginionych dzieci. Film stanowiący zapis i efekty kampanii można obejrzeć poniżej.
Truck Art Childfinder to znakomity przykład tzw. ambient marketingu, czyli wszelkich form niestandardowych działań promocyjnych i reklamowych.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
18.07.2024
Siostra zakonna i zawodnik MMA — polskość może być bardzo różna
-
17.07.2024
Nowy rozdział w historii Studia Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej
-
16.07.2024
31. finał ogólnopolskiej akcji Sprzątanie Świata
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family