Ruchome billboardy
Co roku w Pakistanie giną bez wieści setki dzieci. Ich poszukiwania dodatkowo komplikuje fakt, że do wielu, trudno dostępnych regionów kraju nie docierają tradycyjne media. Lokalny oddział koncernu Berger Paints, produkującego farby i lakiery, sięgnął zatem po… media nietradycyjne. A konkretnie tzw. Truck Art, czyli formę sztuki charakterystyczną tylko dla tego regionu świata. Polega ona kunsztownym zdobieniu ciężarówek i umieszczaniu na nich portretów znanych osobistości. Dzięki współpracy z artystką Samar Minallah Khan, zamiast wizerunków polityków i celebrytów, pojawiły się na nich wizerunki zaginionych dzieci. Film stanowiący zapis i efekty kampanii można obejrzeć poniżej.
Truck Art Childfinder to znakomity przykład tzw. ambient marketingu, czyli wszelkich form niestandardowych działań promocyjnych i reklamowych.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
27.09.2024
Filary życiowe młodzieży. Wnioski z badania dla Politechniki Wrocławskiej
-
27.09.2024
25 lat Galerii Rusz
-
25.09.2024
Alert PTSD
-
24.09.2024
Bohaterowie
-
23.09.2024
Nakryliśmy cię!