Ruchome billboardy
Co roku w Pakistanie giną bez wieści setki dzieci. Ich poszukiwania dodatkowo komplikuje fakt, że do wielu, trudno dostępnych regionów kraju nie docierają tradycyjne media. Lokalny oddział koncernu Berger Paints, produkującego farby i lakiery, sięgnął zatem po… media nietradycyjne. A konkretnie tzw. Truck Art, czyli formę sztuki charakterystyczną tylko dla tego regionu świata. Polega ona kunsztownym zdobieniu ciężarówek i umieszczaniu na nich portretów znanych osobistości. Dzięki współpracy z artystką Samar Minallah Khan, zamiast wizerunków polityków i celebrytów, pojawiły się na nich wizerunki zaginionych dzieci. Film stanowiący zapis i efekty kampanii można obejrzeć poniżej.
Truck Art Childfinder to znakomity przykład tzw. ambient marketingu, czyli wszelkich form niestandardowych działań promocyjnych i reklamowych.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie