Ponad 200 osób: lekarze, pielęgniarki, salowe, laboranci, pracownicy biurowi, kuchenni – zapraszają kobiety do siebie. Pracownicy szpitala st. Vincent z Portland, a stanie Oregon, do piosenki „Down” Jay’a Sean’a, zrealizowali teledysk zachęcający do profilaktyki raka piersi. Wystąpili w nim nieodpłatnie. Teledysk umieszczony w serwisie YouTube obejrzało już ponad 13 milionów osób. Dlaczego personel ma rękawiczki? Głownie dlatego, że producent rękawiczek, firma Medline Industries, zobowiązała się do przekazania części dochodów z ich sprzedaży na opłacenie badań mammograficznych dla pacjentek o niskich dochodach i tych, które nie mają ubezpieczenia zdrowotnego. Oto tania kampania, która w atrakcyjny sposób informuje i jednocześnie ma potencjał generowania pieniędzy na potrzebne badania.
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
17.10.2024
Pozornie niewidoczne
-
16.10.2024
Prawa człowieka nie są na sprzedaż
-
15.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna