logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  07.10.2010

Różowy front



One mają do zaoferowania miłość, on – tylko ból. One tworzą, on burzy. One mają przyjaźń, pasje i wspaniałe życie, on próbuje je ukraść. Ale ich są miliony. A on jest tylko jeden. Rak piersi nie ma nawet najmniejszych szans, by wygrać z kobietami.

Poczucie solidarności z innymi cierpiącymi na raka oraz spełnienie potrzeby wsparcia są w obliczu chorobie najważniejsze. Często też stanowią podstawę powrotu do zdrowia, dlatego budowanie „wspólnego frontu” jest niezwykle istotne. Przypominała o tym opatrzona optymistycznymi hasłami kampania, przeprowadzona w październiku br. w Holandii. Jej celem, poza wzmocnieniem więzi między wszystkimi kobietami, które borykają się z nowotworem piersi, była promocja siódmej w tym roku edycji „Magazynu Różowej Wstążki”, publikowanego przez najpopularniejsze holenderskie wydawnictwo Sanoma Uitgevers.

Twórcy czasopisma – zespół około 60 redaktorów, na co dzień piszących dla innych tytułów – pracują nad kolejnymi wydaniami nieodpłatnie. Całość wpływów finansowych ze sprzedaży „Pink Ribbon” przeznaczana jest na rzecz fundacji o tej samej nazwie, co zdaniem pomysłodawców przyczynia się do sukcesu akcji. Zarówno zdrowe, jak i cierpiące na raka kobiety lub te, które walkę z chorobą już wygrały, poprzez zakup pisma nie tylko zwiększają swoją wiedzę na temat nowotworu, ale także dają wyraz swojemu współczuciu i solidarności wobec tych, które z nim walczą. Jest to w pełni zgodne z hasłem kampanii – „Together we are stronger than breast cancer” („Razem jesteśmy silniejsze niż rak”) i ideą działania fundacji.

Przygotowane przez agencję Grey Amsterdam na rzecz kampanii spoty telewizyjne nie są jedynym kanałem dotarcia, jaki w swoje działania angażuje Pink Ribbon Foundation. Innym z jej elementów były przygotowane przez tą samą agencję plakaty, a także strona internetowa Magazynu. Jego twórcy, we współpracy ze znanym portalem muzycznym proponują pobranie 10 przodujących w rankingu „energicznych i dodających uśmiechu” utworów – za drobną opłatą, wspierającą fundację. W ramach kampanii przeprowadzona została także akcja „Inspire Pink Live!”, która miała na celu zachęcenie właścicieli kiosków i salonów, w których sprzedawane jest wydawnictwo, do przyozdobienia wnętrz kolorem różowym. W zamian za tę swoistą promocję, adres sklepu umieszczany jest w specjalnej internetowej bazie.

Pismo można zamówić także przez internet. Koszt jednego egzemplarza to niespełna 6 euro.
E. Janota


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 12.09.2023

    Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF


  • 14.08.2023

    Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!


  • 10.08.2023

    Wsparcie dla pszczół gniazdujących w ziemi w Cementowni Cemex w Chełmie


  • 28.07.2023

    Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


  • 27.07.2023

    Biedronka zamyka obieg polietylenu


  • 18.07.2023

    Trwa nabór do 17. edycji konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju”


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek