logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  09.01.2014

Rossman i Persil rozstrzygnęły ekokonkurs



Firma Henkel, właściciel marki Persil, oraz drogerie Rossmann ogłosiły wyniki konkursu ekologicznego Eko-Odkywcy kierowanego do placówek oświatowych i wychowawczych w całej Polsce. Grantami o wartości do 5 tysięcy złotych każdy nagrodzono autorów 10 zgłoszeń, którzy otrzymali najwięcej głosów w internetowym głosowaniu. Zwycięskie projekty będą realizowane w tym roku.

W konkursie, który rozpoczął się we wrześniu 2013 r., udział wzięły szkoły podstawowe i ponadpodstawowe, przedszkola oraz inne placówki oświatowe i wychowawcze z całego kraju. Zadaniem było opracowanie autorskiego, niepublikowanego wcześniej pomysłu na projekt badawczy związany z ekologią i ochroną środowiska naturalnego. Projekt o charakterze stacjonarnym albo terenowym mógł dotyczyć eksperymentowania, odkrywania, doświadczania i poznawania zjawisk przyrodniczych.

Organizatorzy otrzymali w regulaminowym terminie do 10 listopada 2013 r. 110 zgłoszeń. Po dokonaniu ich wstępnej weryfikacji przez specjalistów z Fundacji Nasza Ziemia, partnera merytorycznego akcji, do konkursu zostały dopuszczone 72 projekty, których nazwy i autorzy zostali udostępnieni na stronie konkursu. Następnie, 25 listopada, komisja konkursowa wybrała do finałowego głosowania online 20 najlepszych zgłoszeń w oparciu o następujące kryteria: zgodność z celami konkursu, poprawność merytoryczna projektu, poprawność w zakresie zaproponowanych działań dydaktycznych oraz innowacyjność i oryginalność pomysłu. Więcej informacji o konkursie oraz szczegółowe opisy zwycięskich projektów można znaleźć na stronie www.rossnet.pl/ekoodkrywcy.

Pula grantowa konkursu „Eko Odkrywcy” wyniosła 50 tysięcy złotych. Środki na finansowanie projektu pochodziły ze sprzedaży proszku Persil podczas trwania promocji specjalnej zorganizowanej od 9 września do 31 października 2013 w drogeriach Rossmann.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 30.05.2023

    Stare zwierzęta hodowlane


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


  • 19.05.2023

    Rusza kolejna edycja kampanii „Z Kujawskim pomagamy pszczołom”


  • 11.05.2023

    Koniec „charytatywnych nakrętek”


  • 21.04.2023

    Jak nie zmarnować szansy na Effie


  • 17.04.2023

    Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek