logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Roca na Światowy Dzień Toalet
17.11.2016
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Roca na Światowy Dzień Toalet



Roca i prowadzona przez markę fundacja We Are Water działa na rzecz powszechnego dostępu do urządzeń sanitarnych na całym świecie, angażując się także w obchody Światowego Dnia Toalet 19 listopada. 

Firma powołuje się na dane, z których wynika, że ponad 2,4 miliarda ludzi na świecie nie ma dostępu do podstawowych urządzeń sanitarnych. Prawie 950 milionów ludzi na świecie w dalszym ciągu załatwia potrzeby nie korzystając z toalet. Obecnie więcej ludzi na świecie posiada telefon komórkowy niż łazienkę. Ponad 1000 dzieci poniżej 5 roku życia umiera codziennie z powodu chorób układu pokarmowego spowodowanych brakiem dostępu do czystej wody i przestrzegania podstawowych zasad higieny. Dzięki wprowadzeniu podstawowych urządzeń sanitarnych i edukacji z zakresu higieny osobistej, można rocznie uniknąć 842 000 zgonów.

Fundacja We Are Water we współpracy z międzynarodowymi organizacjami (np. fundacja Vincente Ferrer, Unicef) realizuje szereg projektów w rejonach najbardziej dotkniętych brakiem dostępu do wody pitnej i urządzeń sanitarnych. Działania fundacji obejmują między innymi wiercenie studni i instalację pomp zapewniających dostęp do wody pitnej oraz budowę systemów nawadniania gruntów rolnych w krajach Azji i Afryki. Fundacja podaje, że dzięki jej działalności w ostatnich latach 220 000 ludzi zyskało dostęp do czystej wody i podstawowych urządzeń sanitarnych.

W Polsce obchodząc Światowy Dzień Toalet Roca uświadamia potrzebę racjonalnego korzystania z wody. By zachęcić do tego polskich konsumentów, Roca udostępniła aplikację „Lubię wodę” (można pobrać ją tu) umożliwiającą zmierzenie codziennego zużycia wody oraz wyrobienie świadomych nawyków jej oszczędzania.

Roca oferuje produkty wyposażenia łazienki.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek