logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Rhenus Data Office rozdało Dudki
18.02.2016
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Rhenus Data Office rozdało Dudki



11 lutego firma Rhenus Data Office Polska, przy współudziale partnerów – Ogólnopolskiego Towarzystwa Ochrony Ptaków oraz Fundacji Synapsis, zorganizowała Galę „Dudki 2016” dla uczestników programu społecznej odpowiedzialności biznesu pod nazwą Ekoaktywni.com. Celem Gali było wyróżnienie podmiotów najbardziej zaangażowanych w program, którzy swoimi działaniami przyczyniają się do wywierania pozytywnego wpływu na środowisko naturalne oraz społeczności lokalne. Łącznie w programie uzbierano ok. 16 tys. punktów, które w przeliczniku 1 punkt = 1 zł zostaną przekazane na akcje organizowane w roku 2016.

Wybrano 10 laureatów, którym przyznano Złote, Srebrne i Brązowe Dudki. Laureaci Złotych Dudków otrzymali ponadto Statuetkę Dudka zaprojektowaną i wykonaną w całości przez podopiecznych Fundacji Synapsis. Dzięki zleceniom przekazanym w roku 2015 tylko przez 10 wyróżnionych podmiotów możliwe było zaoszczędzenie ok. 80 tys. drzew, a tym samym ok. 200 ha dojrzałego lasu.

Laureaci w poszczególnych kategoriach (wg liczby zebranych punktów):

Złote Dudki

  1. Bank Zachodni WBK SA – 8298 punktów
  2. BGŻ BNP Paribas Bank SA – 3850 punktów

Srebrne Dudki:

  1. Santander Consumer Bank SA – 892 punkty
  2. Tesco (Polska) Sp. z o.o. – 624 punkty

Brązowe Dudki:

  1. Credit Agricole Bank Polska SA – 458 punktów
  2. Nationale Nederlanden Usługi Finansowe SA – 338 punktów
  3. Zakłady Farmaceutyczne Polpharma SA – 276 punktów
  4. Raben Polska Sp. z o.o. – 225 punktów
  5. MetLife TUnŻiR SA – 147 punktów
  6. Generali T.U. SA – 120 punktów

W ramach programu Ekoaktywni.com klienci Rhenus Data Office Polska w zamian za zamawiane usługi zbierają punkty, wymienne na wybrane inicjatywy prośrodowiskowe i prospołeczne. Poprzez oddawanie zbędnych lub przeterminowanych dokumentów do zniszczenia, wywierają pozytywny wpływ na oszczędzanie zasobów leśnych i wspieranie osób niepełnosprawnych.

W roku 2015 akcje zorganizowane wspólnie z OTOP-em obejmowały m. in. inicjatywy takie jak: „Dom dla jerzyka – radość dla dzieci”, w ramach której zawieszonych zostało 10 budek lęgowych dla jerzyków na budynku SP nr 14 w Gdańsku. Kolejną akcją zorganizowaną wraz z partnerem środowiskowym była inicjatywa dokarmiania kraski na Równinie Kurpiowskiej w ramach działania pod nazwą „Pomóż kraskom wykarmić pisklęta” – kraska to gatunek skrajnie zagrożony, a jego populacja w Polsce ogranicza się jedynie do ok. 35 par.

Z Fundacją Synapsis Rhenus Data Office Polska współpracuje przy organizacji różnych działań. Przede wszystkim wspiera Ośrodek Dom i Praca przy Fundacji, który służy aktywnej rehabilitacji osób autystycznych. Podopieczni Ośrodka dostarczają Rhenus Data Office Polska szereg wyrobów używanych w działaniach promocyjnych firmy. Są to m. in. ozdoby i kartki świąteczne, same budki lęgowe, które zawisły na budynku szkoły w Gdańsku. Firma wspiera placówkę także przez wolontariat pracowniczy, w ramach którego dba o jego fizyczną trwałość, wykonując wszelkiego rodzaju prace porządkowe, malarskie, czy ogrodnicze.

Rhenus Data Office Polska oferuje usługi w obszarze zarządzania dokumentami i informacją, takie jak: zarządzanie obiegiem dokumentów, archiwizacja i przechowywanie dokumentów i innych nośników danych, a także bezpieczne niszczenie dokumentów i innych nośników danych.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek