W Seulu ,w marcu br., prowadzono w supermarketach najdłuższą promocję na świecie – trwająca od chwili, w której wynaleziono papier. Przy pomocy takiej zachęty oraz dodatkowo obietnicy "Kupując jedną stronę papieru, drugą otrzymuje się gratis" organizacja Green Korea United nakłaniała klientów w supermarketach do większej rozwagi w używaniu papieru. Przesłanie umieszczono na opakowaniach papieru, które, jak wszystkie inne towary, można było zwyczajnie kupić.
Każdego dnia w biurach na całym świecie zużywane są tony papieru. W większości nie zostaje wykorzystany w pełni, bo kartki po zadrukowaniu jednej strony lądują w koszu. Na przeciw temu problemowi postanowili wyjść twórcy kampanii. Obok wyglądającego jak reklama zwyczajnej promocji hasła „Buy 1 get 1 free” znalazł się nieco ironiczny w stosunku do poprzednich słów slogan stanowiący klucz kampanii – „Use both side” („Używaj dwóch stron”).
E. Janota
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy