logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  23.10.2015

Reszta dla serca od Mennicy Polskiej i Faktu



Mennica Polska wraz z Fundacją Faktu zorganizowała akcję „Reszta dla serca”, która zasili charytatywny program „Serce dla dzieci”. Z tej okazji Spółka wybiła serię „Serdecznych dukatów”, zaprojektowanych przez artystów polskiej sceny muzycznej. Każdy krążek w portfelu to 5 zł dla Fundacji, a im więcej reszty w formie dukatów przyjmą darczyńcy, tym więcej pieniędzy trafi do podopiecznych programu.  

Od 23 października do 7 grudnia br., w ramach akcji „Reszta dla serca”, w wybranych punktach handlowych (TESCO, Natura, E. Leclerc, Monnari, Społem, Alma, na stacjach benzynowych Statoil oraz w kioskach i salonikach RUCHu), płacąc za zakupy można poprosić o wydanie reszty w „Serdecznych dukatach”. Każdy odebrany dukat to 5 zł, które trafi do potrzebujących.

Do akcji dołączyło kilku polskich muzyków, a ich projekty wraz z autografami zdobią obecnie rewersy dukatów. W roli twórców wystąpili: Anna Wyszkoni (na rewersie anioł), Monika, Kuszyńska (na rewersie dwa koty z ogonami tworzącymi serce), Andrzej Piaseczny (na rewersie kwiat z sercem w środku) oraz bracia Golec (na rewersie parzenica z głośnikiem w środku oraz napis „Golec uOrkiestra”).

Na wspólnym dla wszystkich „Serdecznych dukatów” awersie znalazło się logo programu. Każdy krążek został umieszczony w specjalnej ochronnej kapsule. 7 grudnia podczas transmitowanej na żywo gali w TVP1 odbędzie się podsumowanie akcji. 

Mennica Polska od 6 lat prowadzi projekty charytatywne opierające się na emisji dukatów dystrybuowanych poprzez sieci handlowe. W tym czasie współpracowała m.in. z Fundacją TVN „nie jesteś sam” oraz z UNICEF-em.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


  • 26.04.2022

    Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu


  • 20.04.2022

    Words don’t come easy to me


  • 04.04.2022

    Cena twojego wydruku z bankomatu


  • 04.04.2022

    Effie In Practice – zaproszenie na webinary


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek