logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Renault nagrodzi dzieci za działania lokalne
24.05.2013
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Renault nagrodzi dzieci za działania lokalne



Dzieci zrzeszone w ramach Szkolnych Klubów Bezpieczeństwa mogą wziąć udział w konkursie na najbardziej aktywny i efektywny klub w Polsce. Nagrodą główną jest multimedialne wyposażenie sali do wychowania komunikacyjnego. Akcja jest elementem międzynarodowego programu edukacyjnego Renault „Bezpieczeństwo i mobilność dla wszystkich”.

Konkurs jest przeznaczony dla uczniów i nauczycieli szkół podstawowych z całej Polski. Zadanie konkursowe polega na udokumentowaniu działań zmierzających do poprawy bezpieczeństwa w ruchu drogowym i/lub promocji ekologicznych form transportu wśród lokalnej społeczności. Wszystkie akcje szkoły musiały przeprowadzić w roku szkolnym 2012/2013. Do konkursu można zgłosić m.in. happeningi, akcje ulotkowe i plakatowe, wystawy prac, petycje do władz czy udział w szkoleniach z pierwszej pomocy.

Aby wziąć udział w konkursie, należy do 14 czerwca 2013 wypełnić i wysłać sprawozdanie z przeprowadzonych działań. Formularz jest dostępny do pobrania na stronie internetowej programu www.bezpieczenstwo.renault.pl/skb.

Nadesłane sprawozdania oceni jury złożone z przedstawicieli organizatora konkursu – Renault Polska, które przyzna 1. miejsce i 2 wyróżnienia. Zwycięski klub otrzyma multimedialne wyposażenie sali do wychowania komunikacyjnego, składające się z rzutnika, ekranu, drukarki atramentowej, cyfrowego aparatu fotograficznego, magnetycznych tablic edukacyjnych oraz zestawy elementów odblaskowych. Nagrodą za wyróżnienie jest drukarka oraz zestawy elementów odblaskowych.

Szkolne Kluby Bezpieczeństwa to jeden z czterech elementów międzynarodowego programu edukacyjnego dla szkół podstawowych Renault „Bezpieczeństwo i mobilność dla wszystkich”. Celem projektu jest aktywne działanie dzieci zrzeszonych w ramach klubów na rzecz poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego w społeczności lokalnej – w szkole, jak i poza nią. W całej Polsce działa prawie 500 klubów, które dodały ponad 7100 relacji ze swoich działań.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek