Firma Procter & Gamble i Fundacja Habitat for Humanity Poland wspólnie pomogły potrzebującym rodzinom wyremontować mieszkania. Od 2013 roku, dzięki pracy 130 wolontariuszy z P&G, pomoc otrzymało już blisko 70 rodzin.
P&G realizuje działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, współpracując z różnymi organizacjami pozarządowymi. W projektach tych uczestniczą także wolontariusze. Jedną z takich aktywności jest akcja prowadzona we współpracy z Fundacją Habitat for Humanity Poland, której celem jest zapewnianie rodzinom w potrzebie przyjaznych warunków do życia. W tym roku zostały gruntownie wyremontowane kolejne mieszkania – na warszawskim Targówku i w Łodzi. Od 2013 roku, dzięki pracy 130 wolontariuszy z P&G, pomoc otrzymało już blisko 70 rodzin.
Według raportu Habitat for Humanity Poland, 5,5 mln Polaków (co stanowi 14% społeczeństwa) żyje w warunkach odbiegających od podstawowych standardów. Jak wynika z danych Głównego Urzędu Statystycznego (GUS), jest to szczególnie zauważalne wśród gospodarstw ubogich – ponad 2 na 10 gospodarstw z tej grupy wyraża opinię, że mieszka w lokalach, które nie są wystarczająco ciepłe w zimie, a aż 23% przyznaje, że ich mieszkanie ma przeciekający dach, butwiejące okna, czy też zawilgocone ściany, podłogi lub fundamenty. Gospodarstwa domowe żyjące poniżej minimum egzystencji dysponują również gorszymi warunkami sanitarnymi niż gospodarstwa uznawane za nieubogie.
Ambasadorką tegorocznej edycji akcji była Katarzyna Cichopek.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
10.08.2022
Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku
-
13.07.2022
Kto w Polsce najlepiej raportuje ESG? Zgłoś raport do konkursu
-
01.07.2022
Żabka chce zasilać zieloną energią wszystkie operacje własne
-
31.05.2022
Klimat, rozwój i biznes spotkały się w Warszawie. Za nami 9. Targi CSR
-
31.05.2022
Cezary Stypułkowski Przewodniczącym Jury Effie Awards Poland 2022
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja