Firma Procter & Gamble i Fundacja Habitat for Humanity Poland wspólnie pomogły potrzebującym rodzinom wyremontować mieszkania. Od 2013 roku, dzięki pracy 130 wolontariuszy z P&G, pomoc otrzymało już blisko 70 rodzin.
P&G realizuje działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, współpracując z różnymi organizacjami pozarządowymi. W projektach tych uczestniczą także wolontariusze. Jedną z takich aktywności jest akcja prowadzona we współpracy z Fundacją Habitat for Humanity Poland, której celem jest zapewnianie rodzinom w potrzebie przyjaznych warunków do życia. W tym roku zostały gruntownie wyremontowane kolejne mieszkania – na warszawskim Targówku i w Łodzi. Od 2013 roku, dzięki pracy 130 wolontariuszy z P&G, pomoc otrzymało już blisko 70 rodzin.
Według raportu Habitat for Humanity Poland, 5,5 mln Polaków (co stanowi 14% społeczeństwa) żyje w warunkach odbiegających od podstawowych standardów. Jak wynika z danych Głównego Urzędu Statystycznego (GUS), jest to szczególnie zauważalne wśród gospodarstw ubogich – ponad 2 na 10 gospodarstw z tej grupy wyraża opinię, że mieszka w lokalach, które nie są wystarczająco ciepłe w zimie, a aż 23% przyznaje, że ich mieszkanie ma przeciekający dach, butwiejące okna, czy też zawilgocone ściany, podłogi lub fundamenty. Gospodarstwa domowe żyjące poniżej minimum egzystencji dysponują również gorszymi warunkami sanitarnymi niż gospodarstwa uznawane za nieubogie.
Ambasadorką tegorocznej edycji akcji była Katarzyna Cichopek.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy