logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Rekrutacja do Klasy BGŻ
05.03.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Rekrutacja do Klasy BGŻ



1 marca rozpoczęła się rekrutacja do 10. edycji programu stypendialnego Fundacji BGŻ – „Klasa BGŻ” kierowanego do uczniów szkół gimnazjalnych z miejscowości powiatowych i mniejszych, którzy bardzo dobrze się uczą, mają ponadprzeciętną motywację, a jednocześnie znajdują się w trudnej sytuacji materialnej. W roku szkolnym 2012/2013 do programu będzie mogło dołączyć 80 uczniów.

Ogólnopolski projekt edukacyjny „Klasa BGŻ” realizowany od 2003 roku oferuje 4-letnie wsparcie uzdolnionym absolwentom gimnazjów z małych miejscowości z całej Polski. Uczeń zakwalifikowany do programu otrzymuje pełne finansowanie trzech lat nauki w liceum (w tym opłata za internat, wyżywienie, komitet rodzicielski, podręczniki, comiesięczne kieszonkowe, zajęcia dodatkowe) oraz stypendium na I roku studiów. 220 Absolwentów programu Klasa BGŻ aktywnie działa w Stowarzyszeniu Absolwentów  założonym przez I rocznik uczestników „Klasy BGŻ”.

Program umożliwia naukę zdolnej młodzieży z całej Polski w 5 renomowanych liceach – w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Gdyni i Szczecinie. Do tej pory skorzystało z niego ponad 400 uczniów. W tym roku po raz pierwszy każdy uczeń gimnazjum, który spełnia kryteria, będzie mógł zgłosić się do programu za pomocą specjalnego formularza on-line.

Fundatorem Fundacji BGŻ jest Bank Gospodarki Żywnościowej SA.
„Proszę jeść szybciej – zamykamy bary mleczne”








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek