Charytatywny Mikołajkowy Blok Reklamowy nadany 6 grudnia na kanałach Polsatu o godzinie 18:45 przyciągnął przed telewizory 45,1% widzów w grupie 16-49. Według wstępnych oszacowań zebrano kwotę 1.491.566, 81 złotych. Cała kwota zostanie przekazana na leczenie i rehabilitację dzieci – podopiecznych Fundacji POLSAT. W tym roku po raz trzeci blok można było obejrzeć w Internecie dzięki serwisowi Ipla.
Akcję wsparły m.in. Alior Bank, Animex, Avon Cosmetics Polska, Bank Gospodarki Żywnościowej, Cyfrowy Polsat, Invest Bank, Jeronimo Martins Dystrybucja, Kaufland Polska, Markety, Mondelez Polska, P4, Polkomtel., Polpharma, Orange Polska, Procter&Gamble DS Polska, PZU, Storck, USP Zdrowie i Skoda Polska.
Po raz 7 w rolę Świętego Mikołaja wcielił się aktor Krzysztof Kowalewski. Wspomogli go dziennikarze redakcji Wydarzeń i Polsat News, w tym roku byli to: Dorota Gawryluk, Magda Sakowska, Maciej Stroiński, Klaudiusz Slezak oraz prowadzący Wydarzenia – Jarosław Gugała.
Dotychczasowe dziesięć edycji kampanii przyniosło wsparcie dla podopiecznych Fundacji POLSAT w wysokości prawie 12 mln zł. Do dziś Fundacja POLSAT objęła swoja pomocą 21 559 dzieci.
Kampanię promującą akcję można obejrzeć tutaj.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
22.05.2023
Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023
-
21.04.2023
Jak nie zmarnować szansy na Effie
-
17.04.2023
Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany
-
06.04.2023
Mastercard przyspiesza wprowadzenie do obiegu ekologicznych kart płatniczych
-
05.04.2023
Nowa butelka Nałęczowianka w 100% z plastiku z recyklingu
-
27.03.2023
Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli