Charytatywny Mikołajkowy Blok Reklamowy nadany 6 grudnia na kanałach Polsatu o godzinie 18:45 przyciągnął przed telewizory 45,1% widzów w grupie 16-49. Według wstępnych oszacowań zebrano kwotę 1.491.566, 81 złotych. Cała kwota zostanie przekazana na leczenie i rehabilitację dzieci – podopiecznych Fundacji POLSAT. W tym roku po raz trzeci blok można było obejrzeć w Internecie dzięki serwisowi Ipla.
Akcję wsparły m.in. Alior Bank, Animex, Avon Cosmetics Polska, Bank Gospodarki Żywnościowej, Cyfrowy Polsat, Invest Bank, Jeronimo Martins Dystrybucja, Kaufland Polska, Markety, Mondelez Polska, P4, Polkomtel., Polpharma, Orange Polska, Procter&Gamble DS Polska, PZU, Storck, USP Zdrowie i Skoda Polska.
Po raz 7 w rolę Świętego Mikołaja wcielił się aktor Krzysztof Kowalewski. Wspomogli go dziennikarze redakcji Wydarzeń i Polsat News, w tym roku byli to: Dorota Gawryluk, Magda Sakowska, Maciej Stroiński, Klaudiusz Slezak oraz prowadzący Wydarzenia – Jarosław Gugała.
Dotychczasowe dziesięć edycji kampanii przyniosło wsparcie dla podopiecznych Fundacji POLSAT w wysokości prawie 12 mln zł. Do dziś Fundacja POLSAT objęła swoja pomocą 21 559 dzieci.
Kampanię promującą akcję można obejrzeć tutaj.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy