logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Reklamy przyniosły 1,5 mln zł dla Fundacji POLSAT
10.12.2013
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Reklamy przyniosły 1,5 mln zł dla Fundacji POLSAT



Charytatywny Mikołajkowy Blok Reklamowy nadany 6 grudnia na kanałach Polsatu o godzinie 18:45 przyciągnął przed telewizory 45,1% widzów w grupie 16-49. Według wstępnych oszacowań zebrano kwotę 1.491.566, 81 złotych. Cała kwota zostanie przekazana na leczenie i rehabilitację dzieci – podopiecznych Fundacji POLSAT. W tym roku po raz trzeci blok można było obejrzeć w Internecie dzięki serwisowi Ipla.

Akcję wsparły m.in. Alior Bank, Animex, Avon Cosmetics Polska, Bank Gospodarki Żywnościowej, Cyfrowy Polsat, Invest Bank, Jeronimo Martins Dystrybucja, Kaufland Polska, Markety, Mondelez Polska, P4, Polkomtel., Polpharma, Orange Polska, Procter&Gamble DS Polska, PZU, Storck, USP Zdrowie i Skoda Polska.

Po raz 7 w rolę Świętego Mikołaja wcielił się aktor Krzysztof Kowalewski. Wspomogli go dziennikarze redakcji Wydarzeń i Polsat News, w tym roku byli to: Dorota Gawryluk, Magda Sakowska, Maciej Stroiński, Klaudiusz Slezak oraz prowadzący Wydarzenia – Jarosław Gugała.

Dotychczasowe dziesięć edycji kampanii przyniosło wsparcie dla podopiecznych Fundacji POLSAT w wysokości prawie 12 mln zł. Do dziś Fundacja POLSAT objęła swoja pomocą 21 559 dzieci.

Kampanię promującą akcję można obejrzeć tutaj.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek