logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Reklamy dla dzieci
24.04.2009
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Reklamy dla dzieci



Komitet Ochrony Praw Dziecka, ogólnopolska organizacja pożytku publicznego, po raz kolejny organizuje Licytację powierzchni reklamowych, z której całkowity dochód zostanie przeznaczony na dofinansowanie interwencji psychologicznych dla dzieci wykorzystywanych seksualnie. Pomoc dzieciom udzielana jest bezpłatnie w Centrum Interwencyjnym Komitetu Ochrony Praw Dziecka przy ulicy Hożej 27 A lok. 5 w Warszawie.

Licytacja trwa do 30 kwietnia. Swoje powierzchnie reklamowe udostępniają następujące periodyki: Wysokie obcasy, Gazeta Wyborcza, Newsweek, Dziecko, Poradnik Domowy, Puls Biznesu, Forbes, FAKT.

Jak przekonują organizatorzy licytacji – korzyści, jakie mogą odnieść firmy biorące udział w Licytacji, to – poza satysfakcją z udzielenia pomocy KOPD – również kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy społecznie zaangażowanej. Na zakupionej powierzchni umieszczona zostaje informacja o wsparciu działalności Komitetu przez konkretną firmę. Ponadto, powierzchnie mają niezwykle atrakcyjne ceny.

Komitet Ochrony Praw Dziecka istnieje od 1981 r. i jest ogólnopolską organizacją pożytku publicznego, której misją jest ochrona praw i interesów dziecka. Podejmuje działania interwencyjne, upowszechnia znajomość praw dziecka wśród dzieci i dorosłych oraz ujawnia przypadki ich naruszenia. Przeciwdziała skutkom łamania praw dzieci, a także podejmuje szereg inicjatyw na rzecz doskonalenia systemu praw dziecka.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

  • 30.07.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Piłka nożna jest kobietą

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek