Reklama społeczna jako narzędzie kampanii społecznych. Socjopedagogiczna próba portretu
Niniejsza praca w całości poświęcona jest fenomenowi reklamy społecznej jako zjawiska medialnego oraz idącej za tym rosnącej liczby reklam społecznych. Ma ona również na celu podkreślenie możliwości reklam społecznych jako narzędzia budowania i utrwalania pożądanych zachowań społecznych.
Praca koncentruje się głównie na opisie i analizie reklam społecznych. Wskazuje też tematy, które nie są wcale poruszane lub poruszane w stopniu marginalnym. Przedstawione zostają zagadnienia, które mogą być istotne dla prowadzenia kampanii społecznych. Celem teoretycznym opracowania pracy było lepsze poznanie historii reklamy oraz poznanie znaczenia reklamy społecznej, jak również jej mechanizmów działania. Z kolei celem praktycznym pracy było poznanie roli reklamy społecznej jako narzędzia kampanii społecznej.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
11.10.2024
Rodzice oblali kartkówkę z wiedzy o myciu zębów dzieci. Wyniki badania
-
30.09.2024
Jesienny talerz żywieniowy
-
13.09.2024
Szkoła kontra smartfony
-
06.09.2024
Filary życiowe młodzieży. Wnioski z badania dla Politechniki Wrocławskiej
-
30.08.2024
Cała prawda o planowaniu ciąży przez polskie pary
-
26.08.2024
Międzynarodowy Dzień Psa — jak pomóc psom w potrzebie?