────── 19.08.2011
Reklama społeczna a problemy polskiego społeczeństwa w opinii studentów Uniwersytetu Warszawskiego
Praca dotyczy oceny reklamy społecznej przez studentów. W rozdziałach wprowadzających w problematykę badań znalazły się definicje reklamy społecznej oraz opis teoretyczny tego zjawiska, a także teoria problemu społecznego oraz wyniki badań CBOSu i Eurobarometru.
Analiza wyników badań własnych składa się z dwóch części. Pierwsza to analiza rynku reklamy społecznej w latach 2006, 2008 i 2010. Druga część to badanie opinii studentów na temat problemów społecznych oraz oceny reklamy społecznej jako zjawiska mającego wpływ na świadomość społeczną. Analiza wyników badań własnych pozwoliła potwierdzić część hipotez badawczych, jednakże niektóre trzeba było poddać weryfikacji pod wpływem wyników badań.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
13.01.2023
Inflacja z ogromnym wpływem na zmiany w zachowaniach Polaków
-
16.12.2022
Jak mądrze dokarmiać ptaki zimą?
-
02.12.2022
Co polskie internautki myślą o prezentach z drugiej ręki?
-
25.11.2022
Łączenie pracy z podróżowaniem popularne nie tylko wśród 20-latków
-
14.11.2022
Jesteśmy bardziej świadomi środowiskowo, ale niechętni do osobistych wyrzeczeń
-
30.09.2022
Pierwsze w Polsce badanie na temat marek przyjaznych cyfrowo