────── 19.08.2011
Reklama społeczna a problemy polskiego społeczeństwa w opinii studentów Uniwersytetu Warszawskiego
Praca dotyczy oceny reklamy społecznej przez studentów. W rozdziałach wprowadzających w problematykę badań znalazły się definicje reklamy społecznej oraz opis teoretyczny tego zjawiska, a także teoria problemu społecznego oraz wyniki badań CBOSu i Eurobarometru.
Analiza wyników badań własnych składa się z dwóch części. Pierwsza to analiza rynku reklamy społecznej w latach 2006, 2008 i 2010. Druga część to badanie opinii studentów na temat problemów społecznych oraz oceny reklamy społecznej jako zjawiska mającego wpływ na świadomość społeczną. Analiza wyników badań własnych pozwoliła potwierdzić część hipotez badawczych, jednakże niektóre trzeba było poddać weryfikacji pod wpływem wyników badań.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
22.04.2024
Polak na diecie
-
10.04.2024
Na co przeznaczamy 1,5% podatku?
-
29.03.2024
Tylko co trzeci Polak wie, jak postępować w sytuacji zagrożenia
-
21.03.2024
Prawie jedna trzecia jaj pakowanych w Polsce nie pochodzi od kur w klatkach
-
15.03.2024
Ponad 40% Polaków deklaruje, że ma problemy ze snem