────── 19.08.2011
Reklama społeczna a problemy polskiego społeczeństwa w opinii studentów Uniwersytetu Warszawskiego
Praca dotyczy oceny reklamy społecznej przez studentów. W rozdziałach wprowadzających w problematykę badań znalazły się definicje reklamy społecznej oraz opis teoretyczny tego zjawiska, a także teoria problemu społecznego oraz wyniki badań CBOSu i Eurobarometru.
Analiza wyników badań własnych składa się z dwóch części. Pierwsza to analiza rynku reklamy społecznej w latach 2006, 2008 i 2010. Druga część to badanie opinii studentów na temat problemów społecznych oraz oceny reklamy społecznej jako zjawiska mającego wpływ na świadomość społeczną. Analiza wyników badań własnych pozwoliła potwierdzić część hipotez badawczych, jednakże niektóre trzeba było poddać weryfikacji pod wpływem wyników badań.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.02.2024
Cztery szkodliwe mity o otyłości
-
16.02.2024
Pijemy coraz mniej piwa
-
09.02.2024
Na jakie wydarzenia Polacy kupowali bilety w 2023 roku?
-
02.02.2024
Czy zagraża nam mikroplastik?
-
19.01.2024
Gdzie wyrzucić paragon, ceramikę czy tetrapaki? Polacy nadal mają z tym problem
-
12.01.2024
Trendy w marketingu online na 2024 rok — co będzie działać i sprzedawać?