Akcje, Kampanie, Belgia, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji, 1%, Konsumpcjonizm i konsumenci
────── 08.02.2021
Reklama o niczym, która znaczy bardzo wiele
Podczas ścisłego lockdownu aktorzy mają zaledwie jedno źródło utrzymania – nagrywanie reklam.
The Flemish Actors’ Guild, czyli gildia aktorska Regionu Flamandzkiego Królestwa Belgii postanowiła wesprzeć przymusowo bezrobotnych aktorów i zaprosiła ich do wzięcia udziału w „Reklamach o niczym”. Równocześnie zaś poprosiła znane marki, by te zgodziły się sponsorować radiowe spoty, które nie reklamują żadnych towarów ani usług. Pozytywnie odpowiedziało aż 37 brandów, dzięki czemu udało się realnie wesprzeć ponad stu belgijskich aktorów, znajdujących się w najcięższym położeniu materialnym:
Nazwa kampanii:
Ads About Nothing
Czas:
2020.11.1
Tematy:
Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji, 1%, Konsumpcjonizm i konsumenci
Kraje:
Belgia
Nadawca:
De Acteursgilde
Media:
audio
Wykonawca:
BBDO, Belgium
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
01.03.2021
82% Polaków uważa, że Kościół powinien zachować neutralność wobec polityki
-
26.02.2021
Brzydkie słowa to brzydkie hasła
-
26.02.2021
Ruszył portal Onkorodzice.pl
-
26.02.2021
Więcej zieleni, mniej betonu. Wiedeń rewitalizuje Praterstern
-
25.02.2021
„Wiem, zatrudniam, zyskuję” – trwa kampania promująca zatrudnianie migrantów
-
25.02.2021
Radio TOK FM wspiera białoruskie dziennikarki i więźniów politycznych