Akcje, Kampanie, Belgia, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Konsumpcjonizm i konsumenci
────── 08.02.2021
Reklama o niczym, która znaczy bardzo wiele
Podczas ścisłego lockdownu aktorzy mają zaledwie jedno źródło utrzymania – nagrywanie reklam.
The Flemish Actors’ Guild, czyli gildia aktorska Regionu Flamandzkiego Królestwa Belgii postanowiła wesprzeć przymusowo bezrobotnych aktorów i zaprosiła ich do wzięcia udziału w „Reklamach o niczym”. Równocześnie zaś poprosiła znane marki, by te zgodziły się sponsorować radiowe spoty, które nie reklamują żadnych towarów ani usług. Pozytywnie odpowiedziało aż 37 brandów, dzięki czemu udało się realnie wesprzeć ponad stu belgijskich aktorów, znajdujących się w najcięższym położeniu materialnym:
Nazwa kampanii:
Ads About Nothing
Czas:
2020.11.1
Tematy:
Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Konsumpcjonizm i konsumenci
Kraje:
Belgia
Nadawca:
De Acteursgilde
Media:
audio
Wykonawca:
BBDO, Belgium
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty
-
17.04.2024
Gotujemy się na dobre
-
16.04.2024
Tylko co trzeci Polak wie, jak postępować w sytuacji zagrożenia
-
16.04.2024
Wykonane przez nas