Akcje, Kampanie, Belgia, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Konsumpcjonizm i konsumenci
────── 08.02.2021
Reklama o niczym, która znaczy bardzo wiele
Podczas ścisłego lockdownu aktorzy mają zaledwie jedno źródło utrzymania – nagrywanie reklam.
The Flemish Actors’ Guild, czyli gildia aktorska Regionu Flamandzkiego Królestwa Belgii postanowiła wesprzeć przymusowo bezrobotnych aktorów i zaprosiła ich do wzięcia udziału w „Reklamach o niczym”. Równocześnie zaś poprosiła znane marki, by te zgodziły się sponsorować radiowe spoty, które nie reklamują żadnych towarów ani usług. Pozytywnie odpowiedziało aż 37 brandów, dzięki czemu udało się realnie wesprzeć ponad stu belgijskich aktorów, znajdujących się w najcięższym położeniu materialnym:
Nazwa kampanii:
Ads About Nothing
Czas:
2020.11.1
Tematy:
Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Konsumpcjonizm i konsumenci
Kraje:
Belgia
Nadawca:
De Acteursgilde
Media:
audio
Wykonawca:
BBDO, Belgium
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.09.2024
VII edycja kampanii Życie Warte Jest Rozmowy. Zapraszamy na konferencję
-
06.09.2024
We wrogim domu
-
05.09.2024
Inni czynią świat innym
-
04.09.2024
Żołnierzyki
-
03.09.2024
Dodatkowe tysiąc kroków dziennie zmniejsza ryzyko śmierci o 15%
-
03.09.2024
Highway to Hell*