Akcje, Kampanie, Belgia, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Konsumpcjonizm i konsumenci
────── 08.02.2021
Reklama o niczym, która znaczy bardzo wiele
Podczas ścisłego lockdownu aktorzy mają zaledwie jedno źródło utrzymania – nagrywanie reklam.
The Flemish Actors’ Guild, czyli gildia aktorska Regionu Flamandzkiego Królestwa Belgii postanowiła wesprzeć przymusowo bezrobotnych aktorów i zaprosiła ich do wzięcia udziału w „Reklamach o niczym”. Równocześnie zaś poprosiła znane marki, by te zgodziły się sponsorować radiowe spoty, które nie reklamują żadnych towarów ani usług. Pozytywnie odpowiedziało aż 37 brandów, dzięki czemu udało się realnie wesprzeć ponad stu belgijskich aktorów, znajdujących się w najcięższym położeniu materialnym:
Nazwa kampanii:
Ads About Nothing
Czas:
2020.11.1
Tematy:
Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Konsumpcjonizm i konsumenci
Kraje:
Belgia
Nadawca:
De Acteursgilde
Media:
audio
Wykonawca:
BBDO, Belgium
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
24.11.2024
Nie daj się trollom!
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?