Reggae bez marihuany
Szczecińscy partyworkerzy zainaugurowali kampanię profilaktyczną "Reggae bez marihuany". Kampania promuje ideę zabawy i muzyki wolnej od narkotyków, zapoczątkowanej hasłem "Zażywam tylko dźwięków", przejawiającej się już we wcześniejszej kampanii Monaru "Po co ci to".
Celem operacyjnym kampanii jest gromadzenie muzyków wokół idei muzyki wolnej od narkotyków, a w szczególności muzyki reggae. Muzycy, którzy nie używają narkotyków, aby komponować i grać, mogą dotrzeć do młodzieży i wpływać na jej abstynenckie postawy, co stanowi główny cel akcji.
Głównym narzędziem kampanii jest strona www.reggaebezmarihuany.pl, a także naklejki z hasłem akcji dystrybuowane podczas działań profilaktycznych stowarzyszenia Monar – w czasie imprez w klubach muzycznych oraz podczas dużych imprez plenerowych m.in. Sunrise festival, Woodstock, Boogie Brain.
Kreacją reklamy zajęli się partyworkerzy – terapeuci środowiskowi Poradni Profilaktyki i Terapii Uzależnień MONAR w Szczecinie oraz Wielkopomorska Wytwórnia Filmowa ze Szczecina, która zrealizowała spot. Działania w ramach kampanii finansowane są ze środków Urzędu Miasta Szczecin.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich