logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Selekcje
   ──────  16.05.2017

„Złote lwice” z Cannes. Kobiece kampanie w awangardzie reklamy

Your browser does not support the video tag.
4 / 8
  

Przemoc domowa wobec kobiet to jeden z najbardziej palących problemów w Turcji. Jak wynika badań jej ofiarą padła co trzecia Turczynka. Operator telefonii komórkowej Vodafone stworzył aplikację na smartfony, która ma stanowić kryzysowe wsparcie dla kobiet, które jej doświadczają. Wystarczy odpowiednio potrząsnąć telefonem, a prośba o pomoc trafi do 3 zaufanych, bliskich osób – kobiet. Problem pojawiłby się wtedy, gdyby mężczyźni stosujący przemoc dowiedzieliby się o jej istnieniu … dlatego akcja promocyjna przybrała naprawdę utajnioną postać. Informacje o aplikacji upowszechniane były np. na metkach damskiej bielizny, albo w samym środku nagrania tutorialu z poradami jak zrobić makijaż. Grand Prix Media: Vodafone, Red Light Application








CZYTAJ TEŻ:


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 12.01.2023

    (Nie) witaj szkoło!


  • 11.01.2023

    Gołąbek pokoju


  • 10.01.2023

    Palisz czy nie palisz


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek