Portal mamazone.pl 15 lutego rozpoczął 2. edycję akcji społecznej „Mama Reaktywacja” promowanej przez kampanię billboardową. Jej celem jest zwrócenie uwagi opinii społecznej na problemy związane z powrotem do aktywnego życia zawodowego kobiet po urodzeniu dzieci.
W ramach kampanii 23 lutego br. w Warszawie odbędzie się konferencja, podczas której będą zaprezentowane i omówione wyniki badań Gender Index 2006/2007 oraz najnowsze dane Eurostatu dotyczące kobiet pracujących. Przedstawione też zostaną wyniki ankiety przeprowadzonej wśród użytkowników portalu pracuj.pl dotyczące sytuacji kobiet pracujących oraz najnowsze zmiany w prawie pracy dotykające przede wszystkim młodych mam. Panel dyskusyjny z uczestnikami partnerów merytorycznych poprowadzi dziennikarka – Odeta Moro-Figurska.
Patronat honorowy nad akcją objął Instytut Matki i Dziecka oraz Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej. Patronami merytorycznymi kampanii są: PKPP Lewiatan, Pracuj.pl, Kancelaria FKA Furtek Komosa Aleksandrowicz, Fundacja Mama, Pracujflexi.pl.
M. Czerepak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
04.05.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw